ZAKAJ TAKO MALO PRIPRAV?

by Vidimvas

Danes je bil zopet en tak dan, za katerega sem mislila, da bom cel dan zaposlena z delom, pa se je izkazalo, da je dela samo za nekaj uric. Torej, moje problem danes je bil, da je jutri šola oz. služba. In se mora človek malo pripraviti in ker sem nova, me je strah in nisem še vešča vsega se rada über-pripravim. In ker sem nova in me je strah in si ne zaupam še toliko, sem prepričana, da je teh priprav veliko in da mi bodo vzele cel dan. Pa mi ne in potem sem razočarana.

Svoje priprave sem začela z skodelico kave (v mojem primeru je to 2 dl instant kave z mlekom), potem si prižgem laptop, pregledam mail, facebook, twitter, Rammsteine in The Hives in seveda youtube, potem vzamem puščico (za vse ostale peresnico), rokovnik in prečrtam dneve in vpišem “termine”, potem razvrstim material, ga preletim in potem (v primeru šole) si napišem kaj bomo počeli. In v primeru moje šole lahko počnemo zelo veliko. In potem pogledam na uro in ugotovim, da je minilo 30 minut. In potem, ker sem nova in me je strah in si še ne zaupam toliko, naredim še nekaj drugega povezanega s šolo, se vrnem nazaj na prprave, jih grem še enkrat brebrati, ugotovim, da je minilo 60 minut, spijem mrzlo kavo do konca. Potem pospravim stvari za šolo, pregledam še enkrat mail, facebook, twitter, Rammsteine in The Hives in seveda youtube, potem pa grem travmatizirat Velikem oraklju, da sem neumna.

Potem je kosilo in potem veliko QIja, potem obiski in potem še več QIja.