ZAKAJ ZAKAJ?

by Vidimvas

Zakaj pa ne?

Danes imam prosto in sem se oglasila na fakulteti, kjer se ne počutim več dobrodošlo. Dejansko se mi zdi, da se mi na čelu vidim, da sem tam samo zato, da si sposodim knjige in berem in študiram in doktoriram. Nimam revolucionarnih misli, nimam družbeno-socialnih agend in nimam vokabularja iz 70. Samo knjige želim, včasih zavijem v pisarno in si kaj sprintam in tam se počutim malo prestaro, da bi bila dolgo tam, potem pa grem in se sprašujem, če bi lahko naredila več, drugače ali boljše.

Potem pa grem na kosilo, ugotovim, da še delajo boni, kljub moji redni(!) zaposlitvi, se spomnim, da smo v Sloveniji, kjer nismo sposobni narediti ene res velike excel tabele, si naročim še eno kavico in sem zadovoljna, ker sem naredila vse, kar se je narediti dalo in to zelo dobro.