ZAKAJ BLOG?

by Vidimvas

Nekje sem že napisala, da mi grejo na živce ljudje, ki mislijo, da jim sonce iz riti sije. Bodimo iskreni, očitno tudi jaz mislim, da sem tako pomembna, da moram svoja mnenjna, travme in sanje vsem na oči dajati na splet. Očitno je moje življenje tako posebno, da ga moram obelodaniti na svetovnem spletu, da se boste vi, normalno-povprečneži, kaj naučili.

Ne, dejansko sem začela blog pisati v maju, ko sem gledala poročila, ko so že spet zbujali strah samo zato, da so zbujali strah. In sem popizdila in me je prijelo, da bi šla na internet in začela s spremebami, da bi moj glas pri ljudeh vzbudil upanje in razumevanje. Nemci temu pravijo größenwahnsinnig, kar pomeni, da sem pač idealistka in da sem prepričana, da smo se vsi zmožni spremeniti na bolje in da bom dejansko koga dosegla. In potem sem nehala pisati blog.

Potem pa je bil december, rojstni dnevi in počitnice. In moje življenje se je malo spremenilo, sem v 2. letniku in sem skoraj prepričana, da sem neumna in dobila sem službo. In sem že spet začela pisati  blog. Nekako sem začutila, da bo bolje, če se malo ventiliram na spletu. In sem začela in sem se odločila, da pišem vsak dan… poskušam pisati vsak dan.

Za konec pa vseeno nekaj bolj … dinamičnega … da ne bo tako monotono:

Potrebno bo tudi razložiti zatipke in hvala za popoldansko druženje, I had a blast.