ZAKAJ SEM SKEPTIČNA?

by Vidimvas

Torej, najprej je to zelo zdrava odločitev za življenje. Veliko boljše je za slehernika in slehernico, če so malo bolj skeptični do vsega. Še posebej do medijev, medijev in medijev.

Najraje ne bi napisala sledečih par stavkov, ker premalo vem o vsem skupaj, ker ne maram gledati poročil, še manj brati časopisov (ker mediji v Sloveniji ne znajo poročati) in ker se zavedam, da govorim iz bele, zahodno-do-srednje evropske, “kao” feministične, “kao” intelektualne pozicije, ki je povrhu še absolutno skeptična.

Torej, demokratične revolucije označene kot “islamske, arabske karkoli že pomladi”, do we really like them? Mislim itak, nihče nima rad diktature, to se najbrž spominjajo nekateri iz lastnih izkušenj, ampak najbrž pa tudi ni fino če vlada “demokratično” izvoljena ekstremo islamistična stranka, ker je potem posledica te vlade, da je 50% populacije preseljenih v sredni vek in jih nikoli več nihče ne vidi. To so ženske. In tu je moj največji problem. Kaj pa jaz vem o islamsikh ženskah? Nič. Vem le, da meni ne bi bilo kul, če bi se morala oblačiti v šotor in če se ne bi smela pizditi, in če bi morala samo kuhati in če bi morala samo rojevati. Najbrž one na to gledajo drugače, mislim, ampak kdo bi vedel.

Dejansko niti zgornjega ne morem dejansko trditi, ker nič ne vem in čudim se, kako lahko vsi po vrsti, vključno s t.i. poznavalci, veselo trdijo in zagotavljajo nekaj, tako da prosim jemljite tole res z rezervo. Mogoče bo pa vse res kul.

Danes sem v domovini in jutri sem prosta.