ZAKAJ DANES NE VEM O ČEM PISATI?

by Vidimvas

Pri bloganju vsak dan je težava v tem, da ne morem vsakič napisati nekaj pametnega ali vsaj približno berljivega. In danes je tak dan.

Danes sem prosta. In nekaj dela, za katerega sem mislila, da mi bo vzelo cel dan, sem naredila v 1 uri (pa je bilo to bolj domače celo, posoda, prah, sesanje …) in nekaj dela, ki ga moram še opraviti, bom opravila popoldan/zvečer. My life is not special.

Gledam malo slabe televizije in malo slabega interneta. Lahko bi delala za doktorat, ampak sem se odločila, da bo januar službeni mesec. Ker je to pač  moja prva redna služba (s prispevki in delovno dobo in zavarovanjem in plačanim dopustom in malico in potnimi stroški … u, zdej sem davkoplačevalka, so damn you!) in se moram še potruditi, poleg tega moja služba ni taka, kjer lahko enostavno uletim in na licu mesta ugotovim, kaj bom počela. Rabim priprave.

Kolegica pride na kavo … potem greva z Velikim orakljem v šoping, I have to buy supplies.

Nič.