ZAKAJ JE ŽE SPET NEDELJA?

by Vidimvas

Time flies, as they say. In danes je že spet nedelja, kar pomeni, da je že spet en teden na okoli in da smo seveda že julija skoraj in moram že začeti premišljevati kje bom za novo leto 2013.

Jesus, zakvaj?!?! Ker je nedelja sem seveda spala do pred kratkim (opomba: ura je v času pisanja 11:57), sedajle pijem kavo, gledam slabo TV, pišem blog očitno in poslušam samogovore Velikega oraklja, medtem ko čisti kopalnico. In sama sedim tu kot kak gnoj in se zavedam minljivosti časa and what not.

Mogoče bi morala razložiti od kje prihaja Veliki orakelj? Sem ga včeraj vprašala in on pravi, da je tako pravil enem kolegu, ki se je udrl v zemljo in se odločil, da nas ne pozna več, meni pa se je očitno zdela ideja dobra in sem jo prevzela. Še posebej ker vedno, ko kam grem oz. ko sva/je kam povabljen(a) vprašava eden drugega in to je približno tako neumno, kot če bi spraševali velike oraklje. Ker je najin odgovor vedno “itak ja, fajn se mej” če greva sama kam ali pa “okej, ja, greva” če sva skupaj kam povabljena. In tako, Veliki orakelj.

Na srečo nisem gledala PopTvja, sem pa igrala loto.