ZAKAJ JE VSE VEDNO HITREJŠE?

by Vidimvas

Ali zakaj se mi očitno krajša zmožnost koncentracije?

Dokazano je (mislim, upam … ne vem, nekje sem prebrala, se mi zdi …), da internet vpliva na moje možgane oz. na mojo možnost pomnjenja (kaka čudna beseda, nikoli je nisem uspela prav dobro povezati s spominom) in dojemanja podatkov. Kar je OK, mislim, stvari se spreminjajo in prav je tako. Informacij je veliko več, veliko bolj so dostopne, sicer so veliko manj preverljive, ampak so tam in moram izbrskati tisto, kar potrebujem. Skimming oz. hitro branje, površno branje so rezultat in ko potem dejansko kaj najdem, se mi zdi, da se že veliko stvari prebrala in se mi ne da več. Itak se vedno nekaj ponavlja.

In tako se zalotim, da že 10-ič v isti uri pogledam na mail, fejsbuk, jutjub in tviter … in nič zanimivo novega. Potem pogledam še na smosh, lamebook, etsy, KatvonD Las Angeles … in tudi tam nič novega… in potem čez nekaj minut že spet. Vmes seveda gledam TV, delam za šolo (ne za faks, januar je šolski mesec) in veselo guglam in nabiram neuporabo-zanimive informacije. Kako smo prišli do tega? Seveda potem vseeno še vsaj eno uro berem, trenutno nekaj ruskega. In potem zjutraj vstanem in istočasno umivam zobe, kuham in pijem kavo, gledam TV in sem na računalniku. Potem grem v šolo, kjer grem na računalnik, malo printam, se malo učim, grem na mail, grem domov in grem na računalnik in gledam TV in delam … OMFG. Kaj je postalo moje življenje?

Edino to me dejansko ohranja pri življenju, da dejansko vedno nekaj berem. Vedno. Trenutno že spet najraje fiction oz. fantasy, in ko nekaj časa berem to, mi res zasede “visoka-kanonska-fenci” (sovražim te izraze! Hočem dejansko reči, da osciliram med Adamsom in Kafko v variacijah, tako!) literatura.

Najboljša novica dneva: THE FAULT IN OUR STARS je prišla!!!!!!!! Več o tem prihodnjič. Vreme.