ZAKAJ FILTER?

by Vidimvas

Zadnjič sem premišljevala, kaj vse spada na moj blog. Ker je zelo osebno-egocentričen, sem se seveda vprašala, koliko sebe lahko razodanem. Če sem iskrena, sem precej iskrena z ljudmi … kaj drugega je namreč popolnoma brezveze. Že dolgo časa nazaj sem si rekla, da je bolje govoriti resnico, ko pa bullshit… Sicer zelo rada pišem bullshit in mislim, da bi bil moj Traumberuf tekstopiska/texter (če kdo rabi, sem na voljo), kar pomeni, da bi cel dan pisala besedila … za karkoli, res karkoli.

Zaenkrat imam za seboj eno semi-politično udejstvovanje in tam sem spoznala, da mi gre na žalost politika dobro od rok in da zelo dobro pišem agitacijska (?, a se to tako reče) besedila. Ampak govorim pa ne bullshita, if I don’t like you, I will let you know.

Okej, nazaj na danajšnjo temo. Kaj je moj filter? Moj filter so drugi ljudje. Če že pišem o stvareh, ki se tičejo drugih ljudi, poskušam prevertiti pri njih, ali se počutijo razgaljene … okej, to je največkrat Veliki orakelj, ampak vseeno.

Potem pa je moj filter vprašanje, do I mind if people – random people – know this. Oz., če bi me na ulici ustavili random ljudje in me vprašali npr. ali želite imeti otroke, ali bi odgovorila. Itak, da bi. In to tako iskreno, da bi jih potem še malo napizdila zraven, da je to tako osebno vprašanje, kot da bi jih jaz vprašala, kdaj ste pa vi nazadnje seksali in doživeli orgazem (to kradem iz ene knjige). Sprejemam pa tudi predloge.