ZAKAJ KAVA?

by Vidimvas

Če bi bilo dovoljeno in zdravo in pametno, bi kavo pila kot vodo. Kava je zakon!

Doma pijem sicer vedno instantno, ker se mi res ne da delati vedno znova tiste prave, z zocom. Zato tudi ne kuham … nimam potrpljenja početi vseh tistih stvari, da potem nastane ena stvar. In v kafičih pijem vedno belo kavo, ker me ob kratkih in dvojnih boli želodec, ker je obstajal čas, ko sem pila samo to in ni bilo prav OK. Ampak ko se mi da in lahko, grem v staro Ljubljano v tisto malo kavarnico in si naročim pravo pravo kavo … tisto iz Afrike, ki je črna in diši in je draga in dejansko je črno zlato … zame.

Tudi skodelice so fina zadeva, ampak o tem je že nekdo veliko bolje pisal, kot bi lahko jaz, zato pojdite sem.

In ne glede na to, da imam zelo rada kavo, je to vse, kar lahko o njej povem, ker o kavi se ne splača govoriti, ampak jo piti. In zato tudi danes ena slikica:

 

Drugače pa danes najprej “blah, ne da se mi”, potem “oh, it is not that bad”, čakajoč na obisk, moram skuhati kosilo (okej, testenine in omaka iz konzerve ni kuhanje) in potem  nič … Mogoče kava po kosilu. Nemške pofejkane dokumentarne oddaje, WHY?