ZAKAJ FRUSTRACIJE NAD TELESOM?

by Vidimvas

Če še ne veste, sem feministka. *pritajeni krik groze*

Ja, vem … fantastično. Za vse tiste, ki niste posvečeni v moj feminizem, kratka razlaga: vsi – moški in ženske – lahko počnemo karkoli in kakorkoli. Torej, da so nam vsem dostopne vse družbene vloge. Ja vem, itak to ni možno bla bla bla … ampak vztrajno majanje teh stvari počasi pripelje do tega, da se družbeno tkivo malo razširi in se imamo potem vsi boljše.

Je pa tudi res, da naše žensko telo včasih dela kar želi. Tipi se ne zavedajo tega, ampak oni imajo 24/7 kontrolo nad lastnim telesom … okej, dopuščam razna hormonska nihanja itn. Ampak ne tako, kot pri ženskah. Menstruacija in rojstvo, ko se tvoje telo odloči, da bo povozilo tvoj razum. Zato sem absolutno za splav, ker omogoča, da imamo enako kontrolo nad svojim telesom, kot tipi. In za kontracepcijo. In za geje in lezbijke. In za transvestite.

Da ne govorim o menopavzi, ko se že spet tvoje telo odloči, da ima pun kufer. Te stvari so popolnoma narave in se najbrž večini žensk ne zdijo nič posebnega, celo navdušene so nad spremebami svojega telesa. Kar je vse zelo lepo in fino. But not for me …

Frustracije … who knew?

Meni draga oseba, s katero sem v sorodu, ne želi, da ga omenim na blogu. No, ne bom …

Osem.