ZAKAJ STARI BELI MOŠKI S POVEŠENIMI ZGUBANIMI JAJCI?

by Vidimvas

Tole bo attempt povsta o politiki. So here it goes…

Sem bolj leve sorte. Ne, dejansko sem čisto leve sorte. No, ne čisto leve, ker skrajna leva je skrajna desna in tega nočemo. Leva sem zato, ker se mi a) zdi to pri rosnih 26. letih edina logična odločitev, desni bomo na stara leta; b) kot feministki se mi zdi, da desni verjamejo v tradicijo in Biblijo in to meni res ni všeč. Zdaj, itak se motim, ker poznam veliko desnih ljudi, ki so zakon in trendi in vse in poznam veliko levih ljudi, ki so šovinisti … Če si moram kdaj razložiti, zakaj sem leva, je to moja razlaga, čeprav vem, da je pomankljiva in mestoma lahko paradoksna … but that is politics. Zdaj pa k naslovu.

Če si pogledamo, kdo nam vlada, potem nam vladajo stari beli moški s povešenimi zgubanimi jajci. Vsi politiki, javni veljaki, moguli, znansvetniki, pesniki, pisatelji, filozofi in kralji so stari beli moški s povešnimi zgubanimi jajci. Razen The Queen, ki je stara bela ženska s povešnimi zgubanimi joški.

Dajte si nasledjič, ko bo govoril Janša ali papež ali Stanovnik ali Türk ali Bučar, predstavljati njihova povešena zgubana jajca, ki bingljajo in se tresejo v ritmu njihovega govora. Ali, ko bo govorila The Queen ali Makarovičeva ali Štefka ali Hillary, njihove povešene zgubane joške, ki se tresejo v ritnu govora.

Ko pa že vidimo mlade moške vseh barv z balls of steel, se pa obnašajo kot stari beli moški oz. ko vidimo mlade ženske vseh barv z boobs of steel, jim zavidamo in si mislimo, da bi se morale obnašati kot stare bele ženske. Razen v holivudu, tam vse kar je staro, postrojijo pred zid in ustrelijo. Kaj je narobe z nami? Marsikaj.

Politika mi gre na žalost dobro od rok, velikokart sem že rekla, da sem itak spineless bastard in vse kar lahko rečem o sedanjem stanju v politiki je: ARE YOU FUCKING FIVE?