ZAKAJ NE OTROK?

by Vidimvas

Okej, povezava sledečih besed v vprašanje mi gre res na kurac: kdaj, ali, ti, vidva, otroke, imeti. Kaj vas fucking briga?!? In potem to v meni sproži tisti malo bitchy osebo, ki potem seveda zelo rada potrencira in svojo resnico prezentira na šokanten način, da ste potem začudeni. Takole.

Danes sem stara 26, komaj sem dobila službo in nisem še napisala doktorata. Jutri se lahko zgodi, da se moje mnenje o tej temi spremeni in si bom želela 5 otrok, kmetijo in bom doma žena. To  je vse popolnoma mogoče, ker pač žensko telo velikokrat kar samo odloči, kaj želi. O tej frustraciji sem že pisala.

I just don’t feel the need to have kids. Ne čutim potrebe po otrocih. Razumem ljudi, ki čutijo, da želijo otroke, ljudi, ki imajo skoraj fizično in psihično potrebo po otrocih. Razumem ženske, ki zanosijo in čutijo – že spet zelo fizično in psihično – da bodo otroka obdržale. Sama ne čutim – ne fizično, ne psihološko – potrebe po otroku. Ko pogledam majhnega otroka, dojenčka ali  malo večjega otroka se zgodi … nič. Vidim majhnega otroka, dojenčka ali malo večjega otroka. Itak so fletni in majo majhne nohte in trepalnice in nos in vse, ampak nič, nobenega čustva (razen, omfg you have really small nails and eyebrows and hair and legs and arms tec.), nobene reakcije v smer “jaz bi tud”.

Družbene posledice te izjave variirajo. Predstavljam si, da ali mislijo ljudje, da sem nemormalna ali broken (not a real woman), da me Veliki orakelj ovira pri tem (me ne), da sem otročja in neumna (ja, ampak to ni razlog zakaj nočem otrok), da sem brezčustvena prasica (včasih … ampak ali nismo včasih vsi?).

Sicer pa, kot pravi Kanduč: Kdaj ste vi fukali tako dobro, da vam je prihajalo več ur? … Okej, ne pravi tako, ampak takole:

To, ali nekdo (n)ima otrok(a) in zakaj je tako, ni le njegova osebna stvar, ampak je tudi nekaj, kar spada v domeno intimnosti, po kateri ni dovoljeno nepooblaščeno rovariti ali lomastiti. Kako bi posameznik, ki v drugi osebo vsiljivo rine z vprašanji, zakaj je (oziroma koliko časa bo še) brez otrok reagiral, če bi mu vpraša oseba odvrnila s protivprašanji: Kakopa bi  kaj fukate? Kdaj ste zadnjič? Kolikokrat vam v povprečju pride in kako močno? Kako pogoste se daste dol? Kateri je vaš najljubši položaj? Ali mi lahko pokažete svoj sramni ud? In tako naprej.

Knjiga je  Zoran Kanduč Onkraj zločina in kazni, sposodite si jo lahko pri Velikem oraklju. In da ne boste preveč razočarani, slikica:

Sproščenost: srednja, izboljšanje na vidiku.