NIČ VEČ ZAKAJ

by Vidimvas

Vidim vas … vidim, kaj vas zanima.

Moj blogčič ima statistiko (večraj vas je recimo celih 54 poklikalo moj love povst) in zanimljivo (yes, I know … but I like it that way) je, da vas najbolj zanimajo tiste najbolj džusi stvari o meni: ljubezen, otroci, moji napizdi, najbrž seks, če bi bil opisan. Niti ne toliko moja razmišljanja o politično-socialnih problemih. What, a vas zanima, zakaj mi ratuje imeti stalno vezo že 8 let? Ali bi radi pikantne posteljne detajle? Kar je precej simptomatično za današnji čas, ker se mi zdi, da se vsi zelo radi zavijamo v svoje lastne stvari in se ne brigamo več za druge, ampak vseeno bi tako zelo radi vedeli nekaj intimnega o kakem so-človeku, da bi vendarle zadovoljili nagonu po druženju. Get a live, get out more and have some sex.

Ampak mogoče pa tudi vi iščete mikro-stvari, zaradi katerih boste doživeli mikro-spremembe na bolje, na lepše, na zanimivejše, na prijaznejše, na bolj razumevajoče in strpno, in potem bodo te naredile ripple effect in bo vse res drugače in lepo in čudovito in mistično in zastonjski internet za vse.

Mogoče bi pa tudi morala pisati o tem kolikokrat in zakaj grem lulat. Ali kolikokrat seksam in kako. I also burp.

You filthy bastards.

Okej … končali smo januar in del februarja in s tem tudi vsakdanje povste. Sprejemam pa teme in zahteve.

Aja, Sanctuary, fucking hvala za The Black Belles … I can’t stop listening.