POTROŠTNIŠTVO

by Vidimvas

Kar takoj fotka že … tega pa niste pričakovali, a? Vedno moramo biti pripravljeni … na vse.

Tole je že vsaj tretji poskus pisanja o potroštništvu. Imela sem že en res velik napizd, kako lahko ljudje kar kopujejo stvari, ki jih ne potrebujejo, kako je “treba” piti kavico iz Starbucksa (nevermind, da ga ni v Sloveniji), kako mora biti HP, namesto Asus itn. Imela sem že eno reso veliko priznanje, da tudi jaz hočem biti oblečena v Gucci in Gabbano, želim imeti zlat mobitel in živeti v Dubaju. Pa vse to ni res.

Res pa je, da imam laptp (ki je HP), iPod, touch mobitel, ogromen TV … nimam avta, moje cunje so popolnoma povprečne (razen tistih rdečih čevljev), moji parfumi so povprečni (razen tistih od Kat von D), ne maram make upa, nočem imeti avta in nočem imeti iPada.

Domišljam si, da me reklame ne prizadanejo, da se me ne dotaknejo in da ne padam na te stvari. Pa vendar živim tu in sedaj, tako da ne morem mimo določenih trendov in smeri razvoja. Touch stvari, hitri laptopi, nove i-stvari, pajkice kot hlače, veliko pletenin itn. In seveda včasih kaj res hočem, čeprav to niso niti stvari, ki jih baš propagirajo: tattoo čez cel hrbet, vse kar je od Kat von D, veliko Bordello Teez čevljev, vse knjige, ki jih hočem, vse CDje, ki jih še nimam, iti na vse koncerte, na katere želim itn. Boli me kurac za avto, lastno hišo, nakit, smučanje v Švici, prikolico ali avtodom (avtodom je bojda novi statusni simbol … fucking hell, I mean, Slovenci smo res prifuknjeni, ne samo, da je “treba” imeti lastno hišo, ki mora biti hermevtično ograjena od sosedov, moramo imeti še mobilno hišo, ki jo potem na morju hermevtično ogradimo od sosedov), boli me kurac.

Ampak najbolj me moti na potroštništvu dejstvo, da (tukaj pa citiram Cvetko) zreducira odnose med ljudi na imaš – nimaš oz. denar – ne-denar. Kako smo prišli tako daleč, da je bolj pomembno, kaj imaš, kot pa kaj si? Itak ne v kvadratu mojih prijateljev, ker so kul … ampak bojda nekje to obstaja …

Sem ugotovila, da sem tak egocentrik, da mi res manjka vsakodnevno pisanje. Premišljujem o FB strani za blog, da ne bom svojega personalnega FB uzurpirala za brezsramno promocijo… misli?