STOP BEING SUCH PUSSIES

by Vidimvas

Ok, ne morem verjet, da bom ta povst zdej napisala … očitno to kaže na mojo notranjo zrelost in über odgovornost.

But, will you just fucking relax with the parents coming to the informativni dan sitation already? Mislim, kaj pa veste zakaj gredo starši zraven? Moja mami je šla tud z mano … pa to ni pomenil, da sama nisem bila sposobna odločiti, kam grem ali da sem bila preposrana, da bi kaj vprašala. Dejansko se spominjam, da je mami dejansko vprašala nekaj profesorico na nemščini, ker je njo nekaj zanimal, kar mene ni in nit ni bilo povezano z mojim študijem, ampak s študijem jezika na FF na splošno. Ker je ona sama študirala na FF … Pa nehejte težit, to ni nov pojav in to ne pomeni, da so mlajše generacije bolj grozne in bolj otročje in ne vem kaj.

Kaj pa če so to generacije, ki se zelo dobro razumejo s svojimi starši in gredo z njimi na te zadeve, ker vedo, da jim bodo starši znali še malo bolje svetovati? Ali pa so to vsi bivši FFjevci, ki so šli samo FF obiskat? Ja, najbrž se najde kak idiotski starš (mislim, idiotov je vedno polno), ki ga skrbi odločitev svojega otroka, ampak ne vem no … kolikor se jaz spominjam informativnih dnevov, starši vprašajo tisto eno vprašanje “Ampak služb pa ni, a ne?” in potem se itak vsi strinjamo, da služb tako ali tako ni.

Pa kaj vam je? Od nekdaj mi gre najbolj naživce to kurčevo nezaupanje do mladih. You are fucking young yourself! Na kurac vam gredo stari in na kurac vam gredo mladi, itak vam samim sije sonce iz riti. Kaj ste si želeli, ko ste bili mladi? Da bi vas kdo upošteval, da bi vas pri 19 že kdo resno jemal, da bi pri 17 tudi vaše mnenje bilo slišano? Zakaj zdaj ponavljate napake starih, ki so vas zatirali in dol tiščali? Velikokrat sem sedela na različnih senatih in sejah in konferencah in komisijah … in samo enkrat – ENKRAT – sem slišala sledeč stavek: “Dajmo jim zaupat, mladi so in to še ne pomeni, da so njihove odločitve in ravnanja zgrešena. Zaupajmo jim, da bodo zmogli.”