PUBLIKA

by Vidimvas

V zadnjih dveh dnevih sem bila dvakrat publika. Enkrat ena taka prestižna in enkrat taka strokovna. Enkrat sem se obnašala kot debil, enkrat kot normalen človek. Ampak sem ugotovila, da se večina ljudi večino časa obnaša kot debil. In to mi gre na jetra.

Zakaj in kaj smo kot publika? Publika smo velikokrat ne po lastni izbiri, ampak smo prisiljeni biti tam. Dobro, ampak vseeno ni treba biti debil. Zato sem se odločila, da ne bom več debil. Ali bi morala govoriti debilka? Ne vem, sounds funny.

Anyways, kot publika se smejemo, komentiramo, zavijamo z očmi, dihamo, kašljamo, se presedamo, kihamo, se praskamo, se pogovarjamo, ugovarjamo, zavzdihujemo in smo pač debili. (Podobno kot v kinu, ampak v kinu so množica in smo živali.) In pri tem ne pomislimo, kako se počutijo ljudje na odru oz. pred nami. Največkrat govorijo prepotiho, so boring, nezanimivi, se ponavaljajo, ne znajo upravljati s poverpointom in ne znajo nastopati. Ali pa imajo predolge, pre-šovinistične, pre-politične, pre-nacionalistične, pre-zafrustrirane govore, ki nas ne zanimajo in se z njimi ne strinjamo. Ampak samim nastopajočim se zdi, da so hitri, zanimivi, govorijo stvari, ki jih publika še ni slišala in ki jih morala vedeti, ki spadajo k prireditvi ali delavnici, da so zabavni in da imajo pomembne stvari za povedati.

Mogoče bom že spet zvenela prestaro ali über odraslo, ampak dajmo enostavno sedet, če se že komentira, naj bo to res tiho in jih pač poslušati in ne biti debil. In ploskat na koncu. Itak v zadnjem času ugotavljam, da se staram, ker se mi priimki ne zdijo več smešn. Kaj me briga, kako se kdo piše in zakaj naj bi bilo to smešno. Briga me tudi, kako ljudje zgledajo in neumno jih je reducirati na organe in obleke.

Ampak potem pa pomislim na MAGNIFISCENCE (če je to sploh beseda in če se jim sploh tako reče)  me pa itak že spet vse mine in se mi zdi, da mi mogli takoj z bu-ji in “dol z odra” začeti in jih potem še javno linčati ter več dni zasmehovati.

Kaj pa vem … danes je valentinovo, lahko da sem mal čudna, ker je preveč cukra v zraku.