FILMI OD TILA

by Vidimvas

Til Schweiger je nemški igralec, ki na vsake toliko časa igra v Neslavnih barabah itn in to zelo dobro. Til pa tudi režira … in od Tila sem zdaj gledala 3 filme: Zweiohrküken, Keinohrhase in Kokowääh. In vsi trije filmi so zanič, popolnoma enaki in zelo fletni. Popolnoma enaki karakterji, popolnoma enaka zgodba, popolnoma enaka režija, popolnoma enaka fotografija in popolnoma enaka glasZba. Režiserji imajo ponavadi podpis ali stil ali slog, pač nekaj, da rečeš “ja, to je pa tipičen Tarantino”. Ne vem pa, če sem že srečala režiserja, ki je naredil tri popolnoma enake filme. Popolnoma. Vse skeptike vabim na Til večer, da se prepričajo.

Filmčki so dejansko fletni, fotografija in barve in glasna ameriška glasZba so mi res všeč. Vsi se dogajajo v Berlinu in Berlin je najboljše mesto na svetu in ponavadi je zelo veliko lepih posnetkov Berlina. Berlin … samo zato, ker sem v tem stavku že velikokrat rekla Berlin. Berlin. Ampak ne razumem, kako lahko posnameš tri popolnoma enake filme. Popolnoma. Tarentino ima zelo izrazit stil, pa še ni posnel popolnoma enakih filmov.

A se reče istih?

Anyways, kar sem hotela povedati je, da se Tilovi filmi uvrščajo med filme, ki so sicer slab(š)i, ampak jih človek vseeno gleda. Nekak guilty pleasure od filma, kot tudi The Devil Wears Prada itn.

And, I am having one of the most shitiest weeks of my life. Pa šele torek je.