BRANOST?

by Vidimvas

Moj blog je majhen. In je zelo oseben. Ob nedavnem majhnem uspehu prijateljice in blogerke Sanctuary, sem začela premišljevati o popularnosti oz. branosti. Kaj je branost/popularnost in ali jo res hočem?

V primerjavi z blogom Sanctuary je moj zelo oseben. Mislim, saj je tudi njen, ker piše o stvareh in ljudeh, ki jo navdušujejo, ampak se mi zdi, da je moj veliko bolj čustven, manj premišljen in veliko bolj agresiven. Vsak blog je popolnoma oseben, vse je popolnoma osebno … nismo sposobni objektivizacije našega življenja. Anyways, nisem prepričana, da želim, da me bere miljon ljudi … zabava me dejstvo, da moj blog berejo bolj ali manj ljudje, ki me poznajo, ker se mi ni potrebno tako zagovarjati ali pa obrazlagati (that is not an actual word, right?). Ljudje, ki me pretežno berejo, me pretežno poznajo in pretežno vedo, kdo in kaj sem.

Ne me napačno razumet; I am absolutely thrilled, da Sanctuary berejo in povstajo drugi veliko bolj uspešni blogerji in blogerke, ker ona tako piše, da je za res veliko ljudi. Njene teme so bolj splošne in ne raztresa svojih osebnih travm na medmrežje. Sicer ljudje povečini zelo radi berejo trashy in gossipy stvari o drugih ljudeh, ampak to je nekako bolj second rate branje. Mislim, da se mi vidi, da je trenutno moj self esteem zelo nizek in nisem prav prepričana sama vase.

Zadnje čase vsi pišejo blog, kar se nekako sklada in obenem tudi ne z mojo primarno izjavo iz začetkov povstanja, da očitno vsi mislijo, da jim sonce sije iz riti. Resno, v krogu ljudi, ki jih poznam so sledeči blogi: Veliki orakelj in Sanctuary in neki anglist in kmalu še Škotinja in Nika in Kampl in Christooss in Zdrava kuhinja (+1) in bordar/skejtar/deskar/nisemprepričana. (Hvala fejsbuk… stalking much.) Pa ziher je kje še kak. Eni so moji bližnji prijatelji, drugi so moji malo manj bližji prijatelji in kako naj potem v sebi združim tole: a) sovražim dejstvo, da vsak tretji misli, da lahko piše blog in ga potem tudi piše; in b) dejansko vse rada berem (tudi tistega z recepti, čeprav veste, da ne kuham in ne maram kuhati … ali peči … ali delato s hrano karkoli drugega kot sendviče … Dasiravno mi je danes uspelo narediti fižolov-mineštrone-stvar, which was nice).

We went a bit off topic… Govorila sem o branosti. In sem sedaj pozabila točno, kaj je bil moj point. Za tolažbo sledeča fotka: