POWERS OF THE INTERNETZ

by Vidimvas

Okej, če ste vsaj približno e-priklopljeni, potem vam KONY2012 ni neznanka. Za vse ostale hitr summary: norec v Ugandi pobija otroke, nihče ga ne ustavi. In obstaja film, ki je blazno Ameriški in blazno čustven in blazno … no, nor. Ravno sem si ga ogledala in dala na svoj FB in poskušala o tem govorit z Velikim orakljem … who is beeing a dick. Sovražim, kadar se moram razlagati edinemu človeku, za katerega sem prepričana, da se mi ni treba razlagati. Ampak se bom sedaj e-razložila, ker se mi da …

Po svetu je res zelo veliko norcev, ki pobijajo druge ljudi. In po svetu je veliko Američanov, ki na enak nor način poskušajo ustaviti te norce. Ali z vojnami, kot Američani to zelo dobor znajo ali pa s kapitalizmom, kot Američani tudi zelo dobro znajo. Primer KONY2012 je primer, kako na pozitiven način izkoristiti FB, Twitter in ostale socialne medije in Ameriško politiko in Ameriške zvezde. Tukaj lahko naredimo zelo enostaven substitut, ki mislim, da obstaja v Ameriki in rečemo namesto Ameriški kar svetovni. (Če koga iritira, da pišem Ameriško z veliko začetnico, je to popolnoma zanalašč tako.) It seems insane, še posebej če pogledamo število akcij, ki so bile podobne in so uspele: 0. Oziroma tako; meni niso poznane. Kar mene res iritira pri vsem tem je, da je ta film (in vse Ameriške akcije) tako čustven, da manjka samo še en fluffy zajček pa bi dobila sladkorno ob gledanju. Na živce mi gre.

Ali smo ustavili napad na Irak, ali smo ustavili Janšo, ali smo ustavili EU, ali so Grki ustavili Grčijo? Kdaj je nazadnje demonstracija kaj ustavila? Ali smo ustavili Vietnam? Mislim, da ne. Ali so Anonymus kaj ustavili? Okej, zahvaljujoč Twitterju smo vedeli, kaj dogaja v Egiptu in okolici, nismo pa zrušili režima v Siriji. Tudi vdora v Iran ne bomo preprečili. Ne glede na to, da je svet globalno globalni in povezan zdaj bolj kot kadarkoli prej, the mass media does not seem to work. Twitter in FB sta sicer fina, ko je treba razširiti pande, ki te napadjo v trgovini, ampak očitno ne, ko je treba ustaviti množične morilce. We need to rethink. Well, actually Americans need to rethink. Rethniking seems to be very European. Poglejte mene. Veselo retvitam in repovstam to na FB in sem za, ampak obenem pa veselo dvomim v vse skupaj in se trudim najti način, kako pa bi vseeno lahko kaj bolj pametnega ukrenili. I see it trending and I repost it. Sama to dejansko počnem, kot neke vrste socialni eksperiment, ker me zanima, kako se obnašamo znotraj teh stvari. In kako lahko mogoče te stvari vpeljem v svojo lastno “mikro spremembe v mikro okolju”. Težko.

In dejansko verjmamem v moč internetza. Moč interneta je npr. na 4. mesto uradne angleške lestvice na božični dan vrgla Alexa Daya, ki ima “samo” Youtube, ne pa tudi velike založbe in miljavžnt prodanih plošč. Verjamem, da internetz dela spremembe in da nas lahko poveže, ampak revolucije pa ne bo. Škoda, ker ima zadeva potencial…

In kaj sem hotela od Velikega oraklja? Dvojni blog. Enega kritičnega o takih kampanjah in drugega kritičnega o Ugandi, ker Veliki orakelj ve, kaj tam dogaja. Dick.

 

NEKAJ MINUT KASNEJE

Veliki orakelj uvidi svojo zmoto in se spravi pisat povst o Ugandi. Stay tuned.