IN KAJ SEDAJ?

by Vidimvas

To je pa bilo nekaj razburljivih dni. Število ogledov je kar ponorelo in kot sem pričakovala, ima Veliki orakelj veliko več publike. To je pa to, če premisliš in strukturiraš, preden obelodaniš na net. To se pa meni povečini ne da vedno… okej nikoli. Sama sem bolj impulzivne, kolerične sorte…

In kaj se je še dogajalo? Bila sem v šoli, dobila sem nekaj novega, skoraj sem se prehladila, spomlad se je naredila, sonce je že spet nekaj izbruhnilo, The Hives so že skoraj naredili nov album, Kyuss pridejo …

Danes dejansko nimam veliko za napisati samo nekaj vprašanj, ki me zadnje čase zaposlujejo: Kaj je intelektualec/ka? Kako nastane? Zakaj naj bi bil/a intelektualec/ka? Ali so snobi? Zakaj naj bi morali biti vsi intelektualci/ke? Ali dejstvo, da preberem dnevno časopisje in nekaj leposlovja pomeni, da sem intelektualec/ka? Zakaj se počutimo neumne v njihovi družbi? Zakaj niti nočem biti intelektualka, pa vseeno nekeko sem? Se vidi, da veliko berem druge bloge.

Mogoče bom kdaj vedela in v tem primeri vas obvestim.

Sem pa danes (nekaj dni kasneje, od zgoraj napisanega) ugotovila, da me najbolj od vsega iritira nivo inteligencije, ki jo imam. Ravno toliko sem pametna, da vem, da sem pametna in da se zavedam vsega, ne pa tudi toliko pametna, da bi bila preveč pametna in bi imela toliko pameti, da bi lahko povozila vse ostalo. I am inbetween. Vmes in ne pričakujem, da se bom kam premaknila. Po pravici povedano, se tudi nočem. Čeprav je irrirating as fuck.