TNT UKRADEL MOJO ZGODBO

by Vidimvas

Če še ne veste, že od malega pišem. Najprej samo traparije, potem še malo traparij in potem blog. Vmes sem dejansko pisala po naročilu. Tam nekje na osnovno-srednješolskem prelomu. Pisala sem po naročilu sošolk, bile smo zaljubljene in neumne. In potem zadnjič gledam TV in vidim, da je neka TNT produkcijska hiša ukradla mojo zgodbo in jo spremenila v, že spet, eno zelo neumno nadaljevanko Rizzoli&Isles. Oz. niti ne oni, ampak neka avtorica po imenu Tess Gerritsen.

Zgodba je taka kot je moja. Še zdaj imam zgodbico, dejanski original in pretipkano stvar. O moji obsedenosti s preipkavanjem kdaj drugič. Dve detektivki (M. in N., da bomo malo kriptični) preiskujeta skupaj en umor, za kateregase izkaže, da je a) serija umorov in očitno serijski morliec, ki mori ženske; b) končni cilj morilca umoriti eno izmed detektivk. Ena je tomboy, druga je girly girly. Ena zna karate, ima kratke rdeče lase in je polna pirsov in vedno v kavbojkah in bulerjih in rada strelja in je nasilna in kolerična in kadi itn. Druga je bolj metodična, bolj elegantna, ima daljše blond lase in raje teoretizira in analizira in je vegeterijanka. Zadeva se dogaja v New Yorku, ena ima colta in ena magnum.

Prosim, da se zavedamo sledečih dejstev:

– Zadevo še zdaj znam na pamet.

– Napisala sem jo v 8. razredu.

– Dolga je 50 natipkanih strani, pa sem jo najprej napisala na roko (s svinčnikom!).

Kako pa je v nadaljevanki? Podobno, ena je črnolaska, zadeva se dogaja v Bostonu, ena je forenzičarka oz. patologinja. Ena je bolj tomboy, druga je bolj girly girly. Nek crazy stalker killer, bla bla bla…

Hočem miljonski honorar. I mean, I would apparently do well in Holywood.