KAJ ME GONI?

by Vidimvas

Mogoče goni oz. gonjenje ni ravno pravi izraz. Kot bi rekla Slon in Sadež, kaj me bewega. Kaj je motivira, kaj me žene naprej. Kaj me goni, pač.

Če veste, da imam tattoo, potem veste vsaj približno veste, kaj pomeni moj tattoo. Za vse tiste, ki ne veste, naprej fotka:

Tole je moj tattoo, sveže narejen. NI ANGEL, ne verjamem v angele. Verjamem pa v svobodo. To je težaven pojem in najbrž se bolj filozofsko navdahnjeni med vami že križate, ampak hear me out. To sem jaz. Jaz če bi lahko živela, tako kot želim. Rada imam občutek, da me nič ne drži, da me nič ne veže. Ne služba, ne Veliki orakelj, nič. V popolnem svetu bi lahko tako enostavno odletela stran. Tega se moram tudi vedno spominjati, da me nič in nihče ne sme privezati.

Kar pa me goni, je nekaj drugega. Kar me goni je moja t.i. “notranja razklanost” oz. kot jo jaz imenujem: the thing that is driving me fucking CRAZY. Bomo sedaj naredili chart oz. mojo priljubljeno eksel tabelo, da boste lažje razumeli:

MAJA

Maja

rock’n’roll Franz Kafka
tattoos Michel Foucault
piercings Judith Butler
science fiction and fantasy pisanje doktorata
Kat von D znanost
leathers poučevanje nemščine
yelling and being mad govoriti in biti logična
English slovenščina in nemščina
high heels and Chuk Taylors profesionalnost in vodenje
thinking and brooding and yelling again argumentiranje in razumevanje
doing crazy and don’t giving a fuck odgovornost in prijaznost

intelektualka

Zdaj, na prvi pogled je to vse lepo in prav in fino. Najbrž boste že spet rekli ‘pa kaj bluziš to je itak vse popolnoma v redu in kaj travmatiziraš‘. Seveda, nekateri izmed vas vse to lepo spravite pod eno streho, v eno glavo in nimate težav. Jaz pa, zaradi meni neznanih razlogov, ne morem. Tega vsega na enkrat ne morem spraviti meni v glavo in posledično se te dve stvari vedno tepeta and hece driving me sometimes insane. In to me potem goni naprej, ta večen boj med tema dvema Majama. Močno upam, da nikoli ne bo nobena zmagala. Ker, če katera zmaga, potem bo to pomenilo a) da sem odrasla in b) da bom morala eno žrtvovati and I quite like both.

Kakorkoli, zategadelj sem se tudi končno odločila za nov tattoo. Ki bo vse to lepo povezal v en lep full back piece.