SREČA NA ROK KONCERTU

by Vidimvas

Velikokrat je rok koncert za zunanje eno samo veliko prerivanje, švicanje, kričanje, mošpitanje in padanje. Saj dejansko veliko večino časa tudi je. Ampak je pa zelo velikokrat tudi enostavno ena velika sreča.

Velikokrat se namreč zalotim, ko sem enostavno res zelo srečna in na veliko nasmejana sredi največjega rokenrolanja. Ne vem, enostavno sem srečna in nasmejana. Še bolje pa je tisti trenutek, ko je vse skupaj podobno eni res veliki juhi ali morju. Ko se mnogo ljudi giblje enako kot ti in se enkrat za spremembo dobro počutim sredi množice.

Najbolje sem se do sedaj počutila na koncertih od Rammsteinov, RAGEov in Foo Fightersov. Oh, ko nas je odfukalo pri RAGEih … kako smo šli vsak po svoje in nas je premetavalo. In seveda TCV v Berlinu, v prvi vrsti… bliss. Pa linki so vsi od dejanskih koncertov na katerih sen bila … smo bili.

Se opravičujem za zamudo, pokosila me je kratkotrajna, a huda viroza, ki še traja, ampak jo je veliko spanja in Velikega oraklja spravilo toliko na kolena, da lahko tipkam in gledam rokenrol, ki me pa itak zmeram spravi nazaj na pot zdravja. Trenutno imam revival KOL, ker sem gledala Talihina Sky (hvala, Plagiat-ki-to-ni, da si me spomnila, da je že).