STAVKA?

by Vidimvas

Pa bom že spet politično aktualna in malo naivna in malo odkrita.

Najprej vam bom povedala koliko zaslužim. Se mi zdi, da je okoli tega vedno en tak velik tabu in to se mi zdi popolnoma neumno in ljudje te nikoli ne upajo vprašati, čeprav jih velikokrat dejansko samo zanima, koliko zasluži učitelj na osnovni šoli. Čeprav so to javno dostopne informacije. Torej.

Zaposlena sem za polovični čas in s svojo izobrazbo in neopravljenim strokovnim izpitom, ničelno delovno dobo itn. padem v 30. plačilni razred. To pomeni, da je polna brtuo plača 1.429,83 €, kar pomeni, da je zame bruto plača 746,41 €. Potem pa prištejemo malico in vožnjo, odštejemo 22,10% prispevkov in dobimo neto plačo tam nekje okoli 620€ – 700€, odvisno tudi od tega, ali kaj nadomeščam, ali pridem na šolo dodatno (delam 3x na teden, če pridem na kak dan, ko drugače nimam pouka, mi prištejejo malico in vožnjo), ali je športni dan itn. Meni je to okej. Razmerje med vloženim delom in nagrado je okej.

Pa dajmo odšteti 15%. To nanese 545€- 595€. To se mi pa zdi že malo malo. Če upoštevam še dejstvo, da za življenje – osnovno s hrano, utilities in internetom – dam nekako 350€-400€ na mesec. In nimam ne kreditov za odplačevati, ne vrtca, ne plenic in ne dolgov.

15% je malo veliko. Stavka je sicer fina stvar, ampak sem skeptična o tem, ali bo dejansko kaj naredila. Je pa 15% preveč. Saj vem, da smo šolstvo (vse šolstvo, tudi univerzitetno) en res velik zašpehan sloj v državi, ampak šparat na nas pa ni ravno pametno. Ne zaradi nas samih, mi bomo dejansko že kako. *starts emotional plea on behalf of the children*  Zmanjševanje kvalitete v šolstvu je nevarno. Or do you want idiots to run this country forever?