SPANJE

by Vidimvas

Zadnjič sem naredila en eksperiment s spanjem. Imam to srečo, da ne delam vsak dan v tednu, kar pomeni, da sem dvakrat na teden zjutraj sama doma in dejansko lahko spim do kadarkoli.

In sem … si navila mobitel, ker budilke nimam, in si rekla, da bom počakala, da se zbudim naravno, sama od sebe. In kdaj sem se zbudila? Nisem se, še kar spim. Skoraj. Ne, zbudila sem se, ko sem dobila mesič od Velikega oraklja. Zanima me, ali bi kar spala in spala in spala, če me ne bi kaj zbudilo. Zdi se mi namreč, da bi se potem naredilo sledeče. Zamenjala bi noč za dan.

Veliko lažje se počutim ponoči. Mislim, da če bi lahko, bi bila budna ponoči in spala čez dan. Noč je veliko bolj zanimiva, predvsem manj ljudi je. Ampak, ker se je nekdo nekdaj spomnil ur in koledarjev in dejstvo, da smo ljudje tako neprilagojeni na življenje tukaj, da naše oči ponoči ne vidijo, moram biti zbujena čez dan in spati ponoči. Nekje sem nekaj prebrala o tem, da je naravno tako, da so naša telesa naravno naravnana na ta ritem – sonce itn. Kar je seveda zelo logično, ampak to še ne pomeni, da bom eksplodirala, če bi dejansko zamenjala noč za dan. Nič se ne bi zgodilo … mogoče kaj zaradi pomanjkanja vitamina D, ki ga človek s soncem dobi, ampak saj je ziher vitamin D priročno priročen v kaki tabletki.

In mislim, da je čas, da malo ažuriram. Kaj se je kaj dogajalo? Nič, nekdo je kočno nekaj napisal, moj doktorat se malo premika, sama pišem več kot prej, za del tega pisanja sem celo plačana, štrajk bo očitno takrat, ko imam svoje spalne eksperimente, vse ostalo je ostalo. Zadnje čase imam sklerozo in pozabljam zmenke, renovirali bomo malo in stvari so redko take, kot si mislim, da bodo.