MISLI(M)

by Vidimvas

Well, hello!

Mislim, da sem včeraj zamudila povst, ker sem mislila, da nisem dobro premislila, o čem bom pisala. Pa sem napisala vsaj 4 povste vmes in jih nisem objavila, ker mislim, da niso dodelani (ha, enkrat za spremembo, ne?). In mislim, da bom danes napisala nekaj o tem, kar si mislim o tem, kar delam zadnje dni.

Mislim, da veste ali pa da vsaj mislite, da ne maram grozljivk in splešerjev in horor filmov. To je zato, ker sem pussy. Zelo enostavno, pri 26. si lahko priznam, da se pussy, po slovensko prpa in me je absolutno strah gledat karkoli strašljivega. Da si boste lažje mislili, o čem govorim, kratek seznam filmov, ki jih ne gledam, ker me je strah: Krogi, Omni, Izganjalci hudiča, Cabin in the woods, The Hills have Eyes, Žage, Wolfman, Alieni, Predatorji,  Petki 13 itn. Basically, everything that features the devil, litlle dead girls, cuting of limbs and aliens or deadish monsters. I  do love vampires and like those movies.

Mislim, da me je tega strah za to, ker sem kot Mulder: I want to believe. Mislim, da si nekje globoko spodaj, kamor nikoli ne pogledam, puščam možnost, da bom nekega dne doživela Supermana ali invazijo alienov ali pa da me bo obiskal kak poltergajst. In ja, končno sem se tudi spravila gledat X-Files, ki je v meni sprožil ta strah pred temi filmi, ker sem enkrat videla 5 minut ene epizode, that freaked me the fuck out … couldn’t sleep for a week! In zdaj se zelo odraslo soočam z mojim zelo otročjim strahom. Zaenkrat mislim, da so iks-falji zelo 90., imajo low production value, igra se mi zdi je relativno zanič, strah me je pa vseeno.

Stuširala sem benjamina.