VEČ STVARI NAENKRAT, ZA NEKATERE NISEM PREPRIČANA, TUDI ZA OSTALE NE

by Vidimvas

Kot je razvidno iz naslova, bo tole rahlo daljše.

Mogoče ste opazili, da sem iz svojega urnika izpustila en dan. To je zato, ker sem premišljevala. (Yes, I sometimes do that.) Premišljevala sem o naslednjem povst, torej o temle. Kaj vse naj dam notri in česa ne, kaj naj razložim in kaj ne. In sem se odločila, da bom razložila dvoje. Moje gledanje novic in potencialno moje daddy issues. In potencialno še o nečem.

Najprej k novicam. Ne gledam jih, kot že veste, ker me spravljajo ob živce. Moje zasledovanje novic gre v dve smeri. Na vsake svete kvarte poguglam naslovnice in to je to. In potem sprašujem Velikega oraklja, kaj dogaja. Ne zdi se mi smiselno, da se z eno zgodbo ukvarjam en mesec, če mi je že na začetku jasno, kaj se bo zgodilo. It seems a waste of time. Zato velikokrat ne vem, kaj se dogaja vmes in sem slabo informirana, ampak v končni fazi nisem šokirana, ko se zgodi to, kar se zgodi. Lahko bi rekli, da sem lena ali naivna (kar je po vsej verjetnosti res res), najbrž sem tudi jaz ena izmed tisti, ki s(m)o krivi, da se vse kar nam servirajo požre, ne da bi kaj pomislili ali pa vsaj poskušali spremeniti. Amapak resno, kdaj ste nazadnje gledali poročila ali brali novice? Kako se lahko prebijete skozi toliko sranja, da potem izveste pol dejstva? Jaz nimam potrpljenja za to. Pa bi ga najbrž morala imeti … ampak ga nimam.

Daddy issues… well I am not quite sure. Kot veste sem feministka … tum, tum, tum. To pomeni, da imam izostreno in našpičeno uho za vse, kar je povezano s spoloma – obema. Šala: “V šolstvu, zdravstu in sodstvu so same babe. Ni čudno, da gre država v kurac, če je pa pol države enkrat na mesec nore.” Smešno? Ja, ha ha ha … ha. Not. I mean, not to me. Crazy? Mogoče. Mislim, vse kar naredi moj fotr interpretiram … če prdne, se mi zdi, da je to sporočilo zame. So yea, daddy feminist issues. Zato velikorat skočim na pištolo, kot rečejo američani in popizdim, ko mogoče ne bi bilo treba. Pred kratkim sem se prvič zapletla v flame war na netu in dejansko sem prepričana, da imam point, sem pa hkrati tudi zanalizirala, da sem issue začela, ker mam feminist daddy issues. Kar pomeni, da je nekdo nekaj komentiral, tako kot včasih moj fotr in jaz sem se instantno počutila užaljeno in ranjeno. In sem reagirala. Kar želim s tem povedati je, da imam issues, ki včasih brez mojega vedenja malo pobezljajo.

Oh, look at me … explaining myself on the internet, like somebody cares…

Potencialno zadnja stvar za danes pa je odločitev, da preden me tetovira Kat, me bo še enkrat tetoviral Mato. Zahvaljujoč raznim žurkam, kjer mi razni ljudje kažejo razne sveže tatuje, se je v meni pojavila želja po takojšnjem novem svežem tetoviranju. In zahvaljujoč raznim latinistom in guglu imam tudi že motiv. Vse ostalo sledi kasneje.

Oh, and also … sem ugotovila, da imam veliko dilemmmo. Kot me je opozorila nedavna flame war, ste na eni strani vsi fuckers, po drugi strani pa želim biti prijazna humanistika. Somehow that really doesn’t go together? Or does it?

In, in, in ker ste bili tako dolgo z mano za nagrado dobite sliki… obe sta zaradi umetniškega vtisa ležeči: