WALLOWING IN SELF-PITY

by Vidimvas

Jutranji blog.

Danes sem na vsezgodaj imela sestanek, kjer so mi basically povedali, da sem zanič in da so stvari, ki jih počnem zanič. A great way to start the day.

Medtem, ko sem poslušala, kako ne znam odgovarjati na vprašanja, kako sem raztresena in neorganizirana, kako v svojih oblačilih zgledam raztrešeno, ampak da so vseeno tudi odlične stvari in da ne smem poskušati postati kdo drug, ampak najti svoj stil, sem se spominjala fakultete, kjer smo dobili enako mešana sporočila. V enem letniku, smo bili hkrati najboljša generacija zadnjih let in najslabša generacija zadnjih let. Potem pa vedi, koliko dejansko veljaš in znaš.

In medtem, ko so se moje besede iz mojih ust valile kot veliki, okorni in neumni kosi vate, so vame rezale trde, ostre in nesramne besede, ki so tudi trdile, da ne znam uporabljati slovenskega jezika in me je zraven spremljalo zavijanje z očmi, sem se začela spraševati o tem, kaj počnem sploh tam in zakaj se človek odloči, da bo tak nadrejeni. Kaj počnem tam, če sem zanič? Raje grem kam drugam. In zakaj je potrebno, da ko daješ kritiko (ja vem, to ni slovensko, ampak Kritik üben ni enako kritizirati, vsaj zame ne), se hkrati spravljaš na stvari, ki niso povezane s tem, kar dejansko pošneš? To ni na mestu in ne razumem, zakaj ljudje tako radi to počno. Mogoče pa sem razvajena od Bivšega Šefa, ki je bil zelo benevolenten nadrejeni in ti je vseeno jasno dal vedeti, kdaj ni zadovoljen, pa se vseeno nisi počutil kot debil ob tem. To je moj cilj dejansko, biti tam človek, ki lahko tako kritizira, da je zraven še ohranjeno počutje, da si človek, ki nekaj velja. (Okej, skoraj sem napisala človeško dostojanstvo, ampak se mi je zdelo preveč patetično. Čeprav sem zdaj napisala in dejansko je patetično.)

So, I am at the moment wallowing in self-pity, because contrary to popular belief, I have feelings, čeprav bralci mojega bloga to veste, and sometimes they get hurt. In takole zgledam, samo brez joka in s kavo, zraven gledam eks-fajle:

 

Dasiravno (in zategadelj; ne bo pasalo v stavek, ampak je pa smešen veznik), že implementiram tisto, kar so mi rekli, čeprav mi gre relativno na živce, ampak se bo seveda izkazalo za zelo pametno in bom itak na koncu te stvari hvaležna za te stvari. Samo mogoče ne bom več tam, da bi izrazila to hvaležnost.

And, also welcome to Future Gadget.