EDDIE

by Vidimvas

Tole bo zelo slab poskus, opisati briljantnost in genialnost najboljšega comediana na svetu: Eddija Izzarda. To je pa posledica tega, da sem pred kratkim izvedela, da FAKING PRIDE V SLOVENIJO LETA 2013.

A se spomnite, ko sem rekla, da se včasih zaljubim v ljudi? Well, I said it in English, I fall in love with people. Eddie je eden izmed teh ljudi.

Mislim, da mi je Meni draga oseba enkrat pokazala nekaj posnetkov iz Definite Article in enostavno sem se zaljubila. Sam zase pravi, da je male lesbian in action transvestite. Tako je, Eddiju je vseeno kaj obleče, tako da velikokrat obleče tudi joške, krila in petke. Nisem še videla osebe, ki bi tako seksi hodila v petkah. In čeprav sem zelo strejt, je on zelo seksi ženska. Lahko bi si mislili, da Eddija obožujem samo zaradi tega, ker je seksi.

Ne. Dejansko znam skoraj vse njegove šove na pamet, še posebej to velja za Dress to Kill. Njegov comedy je neopisljiv. Zgodovina, besedne igre, slaba oponašanja, bizarni scenariji, epic – really fucking epic – dialogi, ne da se je opisati. Enostano se je ne da opisati … morate jo videti. Okej, to ni res … če bi se Sancturay lotila tega, bi dejansko znala vse opisati. Sama pa trpim za Jahrhundertwende-sindromom, ker sem skoraj zagotovo prepričana, da ničesar ne morem izraziti v besedah, pa šče se še tako trudimo. What makes him really funny is his voice. Način kako govori in kako se na odru nosu, je polovica njegovega šarma.

Tole je res res slabo, vem. Ne morem vam povedati, kako globoko ljubim tega človeka in kako globoko srečna sem, ker pride sem. Zato sem se odločila, da sestavim čisto kratko listo MUST SEE EDDIE, za tiste, ki ga ne poznate:

– Stand up: Live at the Ambassadors (1993), Unrepeatable (1994), Definite Article (1996), Glorious (1997), Dress to Kill (1998),  Circle (2002), Sexie (2003), Stripped (2009).

– Filmi: Velvet Goldmine (1998), Blueberry (2004), Oceans (zadnje dva), Valkyre (2008), Believe: The Eddie Izzard Story (dokumentarec, 2009), The Riches (nadaljevanka, 2007), Treasure Island (2012), Marathon Man (tekel maraton na dan, 6 dni v tednu, 8 tednov za Sport Relief; 2008)

Če ne boste našli, imam vse jaz.

Za konec nekaj fotk:

In res čisto za konec, the everlasting question: CAKE OR DEATH?