LOVELY THINGS LOVELY PEOPLE MAKE

by Vidimvas

Tole bo sedaj zvenelo zelo marketinško in rahlo prisiljeno, ampak danes sem spoznala, da se mi zdi to vse zelo zanimivo in vredno pisanja.

Imam nekaj kolegic in znank in popolnih tujk, ki delajo stvari. Čisto same, čisto unikatno in čisto za kupit. Najdem jih preko etsy, fejsbuka ali pa imam enostavno to srečo, da jih poznam. In ravno danes sem bila v situaciji, kjer sem kupovala eno tako unikatno stvarco. In sem malo debatirala z “dizajnerko” (ki si najbrž ne pravi tako, ampak sem se jaz odločila, da to dejansko je), sem ugotovila, da bi bile komot prijateljice in začela premišljevati o tem, da vse to počnejo same in brez pomoči podjetji in firm in velikega financiranja. Stvari, ki jih prodajajo imajo tako majhno maržo, da se jim skoraj ne splača prodajati stvari. Pa vseeno to počnejo. Enostavno iz ljubezni do dela, dizajna, materiala in najbrž dejstva, da lahko same naredijo majčko, nakit, zvezčič, torbico in da se potem najdejo ljudje, ki so jim te stvari res všeč in so jih pripravljeni kupit. Zato bom sedajle naredila res veliko reklamo za stvari, ki so mi res všeč. S foto dokazi.

Najprej Nika Perne Homemade Paper Goods, kot že ime pove, dela zvezčiče in beležnice in koledarčiče in te stvari. Eni jo najbrž poznate tudi kot dvojno blogerko, Cvetlični lonec in Kampl. Tole je eden izmed starejših zvezčičev, ki je popolnoma popisan s popolnoma banalnimi stvarmi:

Potem imamo nedavno odkrito Pirate Piško, ki dela majčke in vrečke in beđe. In ima čudovita sporočila:

Nadalje imamo kolegico, ki mi je naredila briljantno torbico, pa se je potem odločila, da gre na kreativno pavzo, ki traja že predolgo časa, ker bi res rabila novo torbico:

Potem pa imam nekaj super stvari, ki so jih naredili super ljudje iz sveta, ki sem jih našla na spletni trgovinici etsy.com. Sami prstani dejansko:

Okej, to je vse … reklama.