MLADI IN PRIHODNOST IN TO

by Vidimvas

Ravno sem gledala prispevek na televiziji, iz Maribora, kjer so se vedno smejoči se Dalajlalalalalama in ostali mirovniki na PK pogovarjali o tem, kako v kurcu smo, samo da so uporabljali lepše besede. In potem je še novinarka nekaj bluzila o tem, kako smo v kurcu, samo že spet z lepšimi besedami. Potem pa smo seveda že spet prišli do mladih in prihodnosti in priložnosti in tega. S temi besedami.

Pa kaj je s tem? Zakaj bi zdaj mi mogli reševati vaše sranje? Ko vas jebe! A zdaj ste vi zjebali gospodarstvo in javno uporavo in šolstvo in izobraževanje in okolje in vse ostalo, potem spizdite in mi naj potem pospravimo za vami? Ne, ko vas jebe … we are going to Azerbaijan! Mislim, ja saj bomo, saj nam drugega tudi ne preostane, ampak lahko se vsaj predčasno spokate in enostavno spizdite, pa nam daste mir, da uredimo stvari, kot se za gre. In ko rečem spizdite, mislim, da greste v zapor. Ne pa na Bali ali v Lihtenštajn.

In, potem vidim tole. Mipove delavke, ki nimajo službe in je hudo. Ja, je hudo. Zajebano je in nisem jim prav nič fouš. Potem pa ženska pribije, da je v treh letih intenzivno iskala službo in da je v TREH LETIH poslala okoli 10 prošenj. 10 PROŠENJ? Jaz še brezposelna nisem in sem do sedaj poslala 54 mailov in več kot 15 pisem. In rezultat? Ena zaposlitev za določen čas, eno pogodbeno delo in 3 razgovori. Situacija je res neugodna, ljudje so pa še bolj neugodni.

Ah, že dolgo se nisem razpizdila … paše.