NAVODILE ZA VORDPRES

by Vidimvas

Danes sem bila cel dan zblujena in sem na veliko bluzila po šoli, prišla domov ob 19h (začela ob 10h), tako da bo današnji povst enostaven.

Ker mogoče vsi ne poznate vordpres, sem vam sestavila ena kratka navodila, kako slediti in komentirati.

SLEDENJE. Torej, desno spodaj (če se ne motim, zame je to namreč levo zgoraj) imate gum FOLLOW. Če ga kliknete, morate vpisati mail in potem dobivate mail z obvestilom, da je nov povst. Nov povst lahko ležerno preberete, kar v vašem mailu, ker dobite celega na mail, ali pa se z enim klikom znajdete na dejanskem blogu.

KOMETIRANJE. Spodaj imate največkrat COMMENT in ko ga kliknete, se naredi okence za komentar. In ko ga vpišete, zahteva ime. Tu enostavno vpišete svoje, lahko tudi fake, ime in daste svoj mail (ki ga vidim samo jaz), ali vpišete svoje vordpres ime ali svoj googleblog ime … in komentirate. Ni se vam potrebno registrirati ali kreirati računa ali svojega bloga (čeprav ste vabljeni, je fino in vedno več nas je), lahko ste zelo anonimni in lahko ste tudi zelo iskreni … vse je dovoljeno.

LAJKANJE. Blog oz. povst lahko tudi lajkate, postopek je zelo enak komentiranju.

ŠERJANJE. Blog oz. povst lahko tudi šerate preko tviterja in preko fejsbuka, tudi tu je postopek precej podoben komentiranju.

RE-BLOGANJE. Za vse tiste, ki uporabljate vorpres blog, lahko tudi re-blogate moj povst. To pomeni, da se vam potem na lastnem blogu pokaže moj povst. Če je podobno tudi za googleblogs ne vem…

Zaveda je torej zelo enostavna in predlagam eksperiment. Komentira naj tisti, ki še nikoli ni komentiral na blogu in naj pove, kako enostavno je.