THINGS AND STUFFS

by Vidimvas

Konec šolskega leta pomeni, da imam veliko dela. Veliko manj sicer kot moji ostali kolegi, ki morajo zaključiti ocene več kot 50 učencem. Sama moram zaključiti ocene približno 20 otrokom … to je v redu. Ampak je pa to zame prvič in sem malo bolj previdna in napisati moram sofisticirane komentarje v angleščini. In dejansko se trudim in pišem like proper English, s sofisticiranimi izrazi. Pa nekateri želijo zvišati oceno … nekaterim tudi rata, nekaterim pa ne. Potem so še nastopi za strokovni izpit in dejstvo, da moj doktorat stoji pri miru, ker imam največjo krizo do sedaj, ko enostavno ne vidim več smisla v tem, da pišemo doktorat.

Kar sem hotela s tem povedati je, da je poletje in da imam veliko dela in da bom čez približno 20 dni brezposlena, vendar ne brez dela. In da nimam časa za blog in da se mi tudi ne da prav veliko pisati za blog. Da se mi trenutno ne da početi nič drugega kot enostavno hoditi v šolo, priti domov in malo narediti za šolo, malo jesti in potem malo brati/biti na internetu.

Danes, prav danes danes, mi čas zelo počasi teče, zdajle gledam na uro in je že 2 uri ura 12… prisežem.

Kaktusi mi cvetijo in v torek je športni dan.