BLOG NA ROKO NA MORJU

by Vidimvas

[Fucking hell, have I been busy. Se opravičujem, ampak enostavno sem imela res veliko dela. Res veliko dela. Veliko. In preden dobite mesec star povst nekaj besed. Vroče. Hvala, ampak ne. Ni še novega tatuja. Doktorat … no comment. Toliko.]
Zadnje par povstov in še par povstov, ki sledijo, so bili dejansko napisani na roko, v zvezek z nalivnim peresom. Veste, s tistim, ko z brisavčkom pobrišete in je potrebno vsake toliko kupiti nove bombice. S tistim sem pisala na mini balkončku zunaj zjutraj, ko je bil Veliki orakelj v trgovini, ali pa zvečer, ko je Veliki orakelj kuhal ali bral. Ali pa na FFK plaži v zaveterju “woman engeneering” z Ipodom v ušesih, bolj poslušajoč valove, kot pa karkoli drugega.

Pisanje na roko je zakon. Črke so veliko bližje in misli morajo biti veliko bolj urejene, preden se začne. Ni nikakršne delete tipke, vse napake se vidijo, tudi če imaš brisavček. Pa roka boli! I mean, ni dolgo tega, kar sem skoraj stenografsko spremljala predavanja na faksu, sedaj pa me po dveh stavkih tako roka boli, da potrebujem pavzo.

Pa rada pišem na roko. Včasih me tako srbi pisateljsko pero, da vzamem nalivko in v svoj planer/notesnik pišem brezvezne stvari. Res, celo stran z eno besedo (nazadnje je bila banana), samo zato, ker pogrešam pisanje na roko. Dejansko bi lahko vodila dnevnik, pa ga nikoli nisem uspela redno pisati, razen seveda tegale bloga, kar je svojevrsten primer. Pisanje na roko potegne za seboj neko premišljenost, saj moraš vsako besedo izpisati in izpisana beseda na roko ima drugačno resnico, kot tista natipkana. Ostrejša je in veliko bolj povezana z mislijo, ki jo sproducira. Zato imam sedajle občutek, da pišem mnogo bolj previdno, kot pa na blogu. Kot da bi skozi mojo pisavo , moje besede, prihajalo še kaj več … preveč mene.

Najbrž bi bila veliko bolj uspešna, če bi lahko diplomsko, doktorat in vse članke oddala na roko. Tu se nikoli ne zatipkam in se veliko bolj držim slovničnih pravil, kot v e-verzijah. Pisana beseda ima za nas lingviste pač svojevrstne čare in najbrž nas kdo drug v tem pogledu težko razume.

By hand and ink.