SVINČEV CEPELIN

by Vidimvas

Kaj naj napišem o eni izmed najboljših skupin ever? Da so one of my favourites, da bi domala ubijala, da bi jih videla v živo. Da bo svet drugačen, ko jih ne bo več in da težko pišem o njih, ker moram inevitably priti na fotra.

Fotr je tisti, ki je več kot 15 let nazaj odkril CDje. In kupil vse svoje najljubše skupine. Med njimi tudi Led Zeppeline. In Deep Purple, Jimi Hendrixa, Focus, Colloseum itn. Ne vem, kdaj sem prvič slišala Pagea, Planta, Bohnama in JPJa, ampak nekaj vem. Šle so mi kocine pokonci. To je vedno dober znak za prepoznavanje dobre glasZbe. Vozili smo se na morje, naj Pag ali na Cres, in vedno, vedno smo poslušalo rok. In ko sem se prvič znašla sama z Led Zeppelini in slišala Whole Lotta Love se mi je pred očmi tako jasno in z vsemi detajli – vonj, zvok, slika, občutki, tresenje avta, veter, samota – odvrtel Pag, da nisem mogla verjeti. To se mi sedaj redko zgodi, ne zgodijo pa se več hrvaški otoki brez Led Zeppelinov. To je zapečateno v mojo zavest, kot feminizem, če ne še bolj.

Kaj ljubim na Led Zeppelinih? VSE. Poslušajte.

Zdaj, ljubitelji boste opazili, da so to komadi s prvih štirih od 11 plošč. Kaj naj rečem? They were imprinted on me in druge plošče zame skoraj ne obstajajo, čeprav so fucking awsome.

Tako zelo Led Zeppeline ljubi samo še Draga oseba, ki si je celo telo zaznamovala z njimi. Which seems not to be a bad idea at all.

By hand and ink.