KRALJICE KAMENE DOBE

by Vidimvas

[Nič ni boljšega od vonja svežega tatuja.]

Kar je bil za naše starše Plant, je za nas Homme. In kar so bili za njih Led Zeppelin, so za nas Queens of the Stone Age. Neke noči, ko sem bila sama doma in sem bila do zjutraj v dnevni in sem pilotirala, sem pripilotirala na tole:

Že naslov je simpatičen, video ubijalski, vse ostalo pa zopet vzdiguje dlake. In seveda takoj na net, kdo in kaj so in kak dan kasneje, kupim CD.  Noro. Kmalu okužim še Drago osebo, ki je dejansko še bolj obsedena od mene. Homme in njegova muzika je uglasbljen seks. Če bi lahko, bi seksala z njim in njegovo glasZbo. That simple. Njegova muzika is oozing with rock, sex, passion and tequila. Pa še toupa je!!!!

Again, listen…

Zakaj govorim mostly on in ne oni? Ker je on dejansko edini stabilni član. Dobro, Troy Van Leeuwen na kitari #2 in Joe Castillo na drum drum drums, ampka mostly Homme. In videla sem ga v živo, sicer v zasedbi TEH PREKLETIH JASTREBOV, but he is god. Just god. Še enkrat poglejte.

By hand and ink.