FUCK ALL OF YOU

by Vidimvas

Zadnje čase, dejansko zadnjih 14 dni, se počutim res usrano.

Ne da se mi, švicam in skoz se moram tuširati, noge mi smrdijo. Ne da se mi pogovarjat, vse o čemer se pogovarjamo nima smisla, zadnjič sem prišla do ugotovitve, da vse kar počnemo nima smisla. What is the point of work? What is the point of people? Ne morem se naslonit in hrbet me boli. Ne morem teči in ne smem švicati, čeprav švicam. Ne morem se praskati, čeprav me srbi in ne morem se kopati, čeprav bi se. Pri 26. se mi delajo akne in malo sem se zredila. Veliki orakelj se skoraj ne upa pogovarjati več z mano, ker ga ali pizdim ali pa sploh ne poslušam. Premišljujem o tem, kako bi bilo vse veliko bolje, če bi bilo manj ljudi in bi me potem še ti pustili na miru. Ne da se mi peglat in moram, ne da se mi brisat prahu, pa bi ga morala. I also think I smell.

Ljudje izživljajo svoje občutke manjvrednosti na drugih, jih teptajo in lomijo, samo zato, ker lahko in ker … pač ker so nori in sami sebe ne prepoznajo v drugih.

Politika je tako retardirana, da si tega imena ne zasluži, ker se retardirani ljudje, veliko bolj pametni kot trenutna JJ paleta. Nehumani, avtokratski, monološki in primitivni JJji letajo naokoli in zganjajo teror in strah in sovraštvo in preplah in delajo razlike, kjer jih ni in se obnašajo kot fucking pizde … ker imajo očitno majhnega tiča in točno vedo, da nimajo pametnih argumentov, zato stavijo na teror šoka in šokatni teror.

Sometimes you just want to do this…

Can you not see we are all human?