LIKANJE, PRANJE … SRANJE.

by Vidimvas

Se opravičujem, tole bo že spet feministični napizd.

Pred nekaj časa pred poroko, pred kratkim na kavici in ravno sedaj sem brala o “gospodinjstvu” in “delitvi del” in “idelani ženski” in “slabi vesti” in “super mamam” in “nenačrtvoanju”.

Kako me te stvari globoko razpizdijo. Kakšna je moja logika delitve gospodinjskega dela? Živiš tu? A si človek? POTEM PA POBERI TE USRANE GATE IN JIH NESI V FAKING KOŠARO. ali POTEM PA POSPRAVI TA USRAN KOZAREC V KORITO. ali POTEM PA POMIJ KOPALNICO. Kaj me boli, če ne bi ali če se ti ne da ali če skret smrdi. Saj ti tudi ščiješ vanj. 50-50. Oba delava 8 ur, nimaš nobenega kurčevega izgovora za karkoli. A misliš, da jaz rada perem usrane gate in pucam poscan skret?

Se opravičujem, da bi tale povst dosegel svoj namen – se vam zagravžal – mora biti grafičen, vulgaren and in your face. Gospodinjska dela niso lepa, ne delamo jih, ker v njih uživamo in ne zato, ker jih imamo radi. Delamo jih zato, ker jih je treba delati.

Kakšna jebena slaba vest? Slaba vest za kaj? Komu se pa da po 8 urnem delavniku še pospravljati? Okej, en nasvet. Kdo je najpomembnejši v vašem življenju? Ve. Jaz. Jaz sem najpomembnejša v svojem življenju. In kaj jaz rada počnem? Ne pospravljam, ne kuham in ne peglam. Rada berem, gledam zanič TV, poslušam glasZbo in se smejem z Velikim orakljem. (Če slučajno rade peglate, perete in kuhate, go for it. I mean really go for it and do it. As always.)

I’ma let you in on a little secret. Men don’t give a shit. Res, boli jih. Če pa jih že moti, FUCKING DO IT YOURSELF.

V čem je največji problem? KER SE NE FUCKING POGOVARJAMO. Treba je se zmenit, določit, kdo bo kaj delal. Jaz 50 in ti 50.

Kako vam to ni jasno, ženske? Kako? Kaj?!? 50-50.

Do you know what a giant squid of anger is? Jaz, ravno sedaj. Feminist rage.