RANDOM

by Vidimvas

A collection of radnomness.

Zadnje čase hodim po ulicah in se smejim ljudem, ki so potetovirani, kakorkoli alter in potem se derem “You are so wonderful, I love you.” in my mind seveda, ampak zadnje čase se tudi vedno večkrat zalotim, da se pogovarjam sama s sabo … medtem ko v mislim priznavam ljubezen do random strangers, počasi to kaplja na dan in enkrat bom nekoga samo napadla z “OMFG, ljubim te.” O, dejansko bom izvedla ZMJK moment.

Zadnje čase tudi končno spet berem čisto navadno književnost in ne strokovne literature. Med Patti Smith in Kingom, sem ugtovila, zakaj imam rada Kinga. Ker tako dobro opisuje norost, da jo lahko čutim, kako se pretaka po meni. In hvalabogu, da sem zadnjič prebrala, da si lahko odvisna od glasZbe, tako kot od heroina ali kokaina. Tako, da se rokenrola nikoli ne bom losala. In očitno je tudi v moji krvi zapisano, da sem liberalna in da je genetsko pogojeno, da je moja reakcija na kakršnikoli BULLSHIT popizditis. To me dejansko pomirja.

In ne, nimamo vse ženske torbic za vsak letni čas. Ena do dve res ogromni vreči ali mavhi in to je to. Ena je lahko črna in malo bolj elegantna, ena bolj poletno pisana. In ne, ne nosimo celega seta ličil s seboj in upademo iz bloka popolnoma brez ličil. Pika in konec.

Dejansko bi bilo zelo enostavno, če bi vsi videli, da smo vsi isti in da imamo eden drugega v sebi in da smo pač vsi tukaj. Spoznala sem, da sem – čeprav bi lahko vedela drugače (joj, se opravičujem, tole bi se moralo glasiti I should have known better … ah, ta slovenščina), ker pač nisem od včeraj – relativno idealističen človek, kar se določenih stvari tiče. Mislim, vem, da smo vsi egoisti in je 50% našega govoričenja bullshit, ki ga prenašamo (in si lažemo), ker bi drugače družba razpadla in bi bili vsi kot Kingovi junaki … nori … Ampak res me vedno znova globoko presune, ko mi instance rečejo nekaj v smer “morate ustvariti občutek, da veste o čem govorite za druge, seveda ti drugi ne vedo o čem govorite, ampak izpasti morate pa tako, da res veste o čem govorite”. Why, then, have I decided to do science? To lie and impress people, who don’t know shit? Shit. Fuck you.

Navsezadnje, spravite se kdaj do Kina Šiške in upadite na en random koncert. Nikoli ne veste, koga spoznate.

Trenutno se počutim, tako kot ta komad. Trenutno sem ta komad.

Imela sem nepričakovane vizitacije, ki so bile fine.

Zdaj grem pa malo na morje.