TO WRITE IS…

by Vidimvas

to write is to write is to write. (Gertrude Stein)

Od kar sem imela to srečo, da sem na morje vzela nalivno pero in zvezek, veliko premišljujem o pisanju in da bi se ga lotila malo bolj redno in malo bolj konkretno. Ne govorim o temle tule, ki bo zavedno ostalo z mano, ampak o tistem pravem, na roko, ki je moje veliko književno delo. Ali pa samo delo, ker ne vem, če bo veliko, še manj pa sem prepričana o tem, da bo književno.

Tako sem se spravila guglat o pisateljih in pisateljicah in kaj so oni kaj povedali o pisanju, če imajo kak nasvet itn. Mislim, da je Stephen King mnenja, da moramo vedno ubiti our darlings (G. R.R.R.R.R.R.R. Martin bi se najbrž tudi strinjal) in da je Neil Gaiman rekel, da se moramo smejati lastnim šalam. Samo ženska pa je seveda lahko povedala bistvo pisanja. Pisati je pisati je pisati je pisati je pisati je pisati. To je seveda variacija njene svetovno znane pesmi Sacred Emily, kjer je ena vrstica Rose is a rose is a rose is a rose.

Ne bom na veliko umila o tem, ampak samo pustila, da deluje na vas. To write is to write is to write is to write. In mogoče bom tudi sama začela pisati pisati pisati pisati. Kar na roko, po resnici.