STROKOVNJAKINJA

by Vidimvas

… še nisem, ker ne vem, kaj je samostalnik. But soon.

Torej, v teh prekrasnih 14 dnevih, ko sem se učila za strokovni izpit, sem zamudila zelo veliko stvari. Trenutno se po Avstriji, Nemčiji in Italiji potikajo nekateri moji priljubljeni jutjuberji in seveda se nisem mogla peljati v München na gahtering, ker sem se učila, kaj je to subsidiarnost evropskega prava. Kdaj bom naslednjič imela to srečo jih toliko videti na enem kupu ne vem … najbrž ne prav kmalu.

V soboto je bil zadnji umetniški sejem na Taboru (to sezono) in seveda nisem mogla iti, ker sem se učila, kako se izreče vzgojni opomin učencu. Pa hotela sem si kupiti nov metal nakit in pirate majčko. Ampak ne, seveda.

Za vikend je bila tudi 2. tattoo konvencija v Ljubljani, pa seveda nisem mogla iti, ker sem se učila, kaj je razlika med stičnimi in nestičnimi ločili. (Morala bi se učiti, kaj je to samostalnik.) Hotela sem pokazati zaceljen tattoo in bila bi priča, kako je moj tatover zaupanja dobil 1. nagrado za black and white portret.

Izkušnja je tale strokovni izpit. Res. Sedaj res veliko vem o Ustavi in šolski zakonodaji, ampak ne dovolj o samostalnikih. V avli Ministrstva, kjer opravljaš izpit (ne v avli, ampak ne prav daleč stran) in skupaj z drugimi tovaršicami in tovariši švicaš, nas je zabaval vratar, ki se je pritoževal, da so mu rekli, da je preveč zgovoren in prijazen na svojem delovnem mestu. Only in Slovenia, people, only in Slovenia. Potem pa gledam te tovarišice in ugotavljam, da nisem one. Mene ni bilo strah, ker sem točno vedela, kaj znam  in česa ne. Sicer se je izkazalo, da znam vse, samo samostalnikov ne, ampak v redu. Nisem in tudi ne želim biti. Poraja se tudi vprašanje, v čem se učitelj, ko opravi strokovni izpit razlikuje od tistega, ki ga še ni. To je res zelo samemu sebi namen, ker dejansko tudi sedaj  še ne vem vsega, kar bi morala, za delo na šoli… problem je, ker ti tistih samoumevnih stvari nihče dejansko ne razloži, ampak ko se pride do njih, se jih samo bežno omeni, ostale nepotrebne stvari, pa je potrebno do potankosti obvladati.

Do not get me wrong, kot učiteljica jezika bi absolutno morala vedeti, kaj je samostalnik in dejstvo, da nisem naredila zaradi tega, me dejansko res zabava. In komaj čakam, da pridem nazaj in pobriljantiram še s slovenščino. Kdo ve, mogoče pa potem sledi majn zapitkov… not.