MEGA BLOG

by Vidimvas

Ja, vem. Celo večnost me že ni bilo tule. I have a life, you know. Mostly work, but also some life.

In sedaj sledi mega blog, ker moram napisati vse, kar sem si zadnji mesec mislila, drugače bom eksplodirala. In bomo šlo lepo po vrsti, organizirano in oštevilčeno, da ne bo zmede.

1. Politika in volitve in precedniki.

Fak. Samo to, dejansko. Fak. Ne razumem, kako lahko mirno gledamo TV in precedniška soočanja, ker so tako fak. In, kako lahko jemo sranje od JJja, ker je tako fak. Fak. In ja, vem, da se precednik ne piše tako, ampak … precednik, precednik, precednik.

2. Odnosi.

Najprej partnerski. Ne bodite kreteni in kretenke. Svojega partnerja si ne lastite, on ali ona ni vaša last. Ob gledanju sappy ameriških nadaljevank, ki jih gledam samo zato, ker jih gledam že 5 sezon in moram zdaj očitno pogledati do konca, se mi vedno znova porajajo misli o ljudeh, ki enostavno narobe vidijo partnerski odnos. Tvoj partner (ali partnerica) nista tam zato, da te bosta rešila ali da ti bosta vse vtaknila v rit. Tam sta zato, da bi se ob tebi počutila dobro, da bi se skupaj razvijala in da bi se skupaj imela res dobro. Največji izkaz ljubezni, vsaj zame je, “ja, seveda”. Ali grem lahko za 3 mesece na izmenjavo? Ja, seveda. Ali si lahko vtetoviram to in to? Ja, seveda. Ali si lahko dam pircing tja in tja? Ja, seveda. Ali grem lahko za 6 mesec delat v Bruselj? Absolutno. Svoboda, ki ti jo daje partner, zaradi tega si v zvezi, ne zato, da bi eden drugemu vsiljevala en drugega. Ne lastite se. Zato mi grejo res na živce pari, katerih diskurs je stalno pričkanje. Ne zaresno kreganje, ampak pričkanje. I get tired of it, really really tired. Ne razumem, nisem zato s tabo, da bi se imela slabo, ampak zato, da bi se imela dobro.

Potem družinski. They are complicated. Ampak vseeno vztrajam na tem, da z Drago osebo ne bova postala samo neka družinska člana, ampak neka prijatelja, ki se hočeta družit en z drugim in ki si imata kaj za povedati. Naša družinska razmerja so kompleksna (katera pa niso) in nočem da bi se kaj blazno spremenila (kot si lahko mislite, ne maram objemanj in čustvenih družinskih srečanj), but I will not let The dear person just become a person. Not.

3. Detachedness? A je to beseda? Ne vem.

Odklopljen. Živim odklopljeno od svojega okolja. Ne poznam sosedov v domovini, pa sem tam živela svoje celo življnje, ne poznam sosedov tu, čeprav smo v bloku. Ne poznam slovenske scene, ne glasZbe, ne filma, ne umetnosti, ne “znanih”, ne “wannabe znanih”. Ne poznam govoric, ne vem, kaj dogaja, razen malo v politiki. Odklopljena sem od. Vem pa, s kom hodi Kat von D, kdo kaj snema in kdaj kaj pride ven, kdaj je kak koncert … Kako naj se počutim doma tu, ko pa me zanimajo sledeče stvari: te torbice, ti čevlji in ti čevlji, te slike in te slike, ta glasZba, ta nakit in kar spada zraven in pa taki filmi. Nemogoče je bivati v Sloveniji, če poznaš take stvari.

4. Znanost in doktorat.

Kot je rekla kolegica Orka zadnjič, nemogoče je biti polno zaposlen človek in pa napisati zraven ovornk doktorat. Zato je sedaj distanca, ki se bo z novim letom zmanjšala.

5. Strelka.

Lahko bi rekli, da ne verjamem v horoskop, lahko pa bi tudi rekli, da vrjamem v horoskop. Zdi se mi ali blazno zanimiv ali pa blazno brezvezen. Popolnoma jasno mi je, da ga pišejo popolnoma navadni ljudje in da je ponavadi izmišljen, preveden iz tujine ali pa recikliran izpred parih let. Pa je od časa do časa vseeno zelo zanimivo natančen in me izredno zabava. Moj naljubši horoskop, ki to dejansko sploh ni, pa je SagitariusFacts na tviterju, in ker niste vsi tako tviter usposobljeni, tukaj nekaj mojih naljubših dejstev o nas, strelcih in strelkah. S klikom na izredno majhne slikce, se vam odpre prav lepa galerija, kjer si lahko v miru vse preberete. In spodaj je še nekaj bloga…

… ki se še navezuje na strelke. Ja, povedala vam bom v obraz, bolečo resnico, če me razpizdite, vas napizdim nazaj ali pa vas črtam iz svojega življenja, vse kar je počasi, mi gre izredno na živce, najraje sem sama, če pa že moram biti v družbi, sem center pozornosti, vem kaj hočem in koga, glasZba je moje življenje. Iskrenost in hrbtenica. Fuck everything else.

6. Jesen, zima, vreme.

Kot je enkrat omenila Sanctuary, vreme je samo vreme, ni ne grdo, ne lepo, ampak ga mi naredimo takega … je tudi sedaj vreme izredno lepo. Rada imam zimo in jesen, rada imam mraz, rada imam res močan dež in rada imam sneg. Vse najlešpe stvari se mi dogajajo pozimi, od mojega rojstva, do Velikega oraklja, do prve službe itn. Fuck summer, winter ftw!

7. Samo zato, ker je sedem moja srečna številka. Sedaj grem za par dni mogoče na morje, če bo vreme morsko. Drugače pa nehajte gledati televizijo, poslušati radio in nehajte verjeti drugim. Preberite kako knjigo, poglejte kak pameten film, se malo usedite in premislite o svojem življenju, kaj želite in kaj počnete drugim s svojimi dejanji. In se vprašajte, ali bi vaša dejanja vam samim bila všeč. Če je odgovor ne, potem ste kreteni in kretenke in se morate malo globoko zamisliti. Over and out, kot rečeta Škotinja in Sanctuary, včasih.