LATE NITE BLOGGIN’

by Vidimvas

Ah, že spet. I am a nite owl. Meni se ponoči najbolj dogaja, če bi lahko – sem že omenila – bi zamenjala dan za noč in bila pač ponoči pokonci. Danes me sicer trenutno pokonci drži premišljevanje o romantiki, en tak pop komad, da vam sploh ne upam povedati in pa yolo.

Mogoče najprej o yolo. Yolo – ali you only live once – je res neumen meme in kdor hodi naokoli in kriči YOLO! je mlad najstniški Američan, o katerem si vsi ostali mislimo “Da fuq?!?”. Pa vseeno yolo … mogoče bi morala vseeno govoriti o svoji osebni mantri BOLI ME KURAC. Nekaj let nazaj sem Velikem oraklju kupila knjigo Fuck it!, prevedeno v slovenščino kurc gleda. To je knjiga, ki dejansko pravi, da moramo v življenju večkrat reči YOLO in boli me kurac. Kaj se zgodi, ko to rečemo? Osvobodimo se stvari.

Zakaj bi nas karkoli težilo? Kaj je tako pomembno, da bi se morali sekirati in delati skrbi? Denar, politika, zdravje, prihodnost… ? Niti ne. Vse, kar bi nas moralo res skrbeti, smo mi sami. To je ljudem res težko dopovedati, ker mislijo, da se za tem skriva ne vem kaka skrivnost. Pa se ne. Kot pravi Eddie Izzard “I believe in people, I am an us-person.” Nekateri niso pripravljeni spustiti, ne morejo. Ker jih je strah, ker ne vedo, kaj jih čaka. Ker ravno to je pravi čar ideje “boli me kurac”, da nikoli točno ne veš, kaj pride in se lahko na licu mesta odločiš, kaj bo ali ne. In ker boli me kurac za seboj potegne tudi, da nehaš zreti v prihodnost, začneš živeti sedaj. Prav sedaj in ne včeraj in ne jutri.

On the other hand. Fucking hell, da se mi vsi nalimate na vseh demonstracijah in da zrušimo zadeve. In ker se zavedam, da alternative ni, se z veseljam javim, za ministrico za visoko šolstvo ali pa kako generalno sekretarko česa. You know where to find me.

O romantiki najbrž od mene tukaj ne boste nikoli nič izvedeli, ker je to zelo dobro varnovana skrivnost. Prav tako o mojih pop komadih.