FF

by Vidimvas

This goes out to all of my FF-peeps. I❤ all of you.

Ko sem se neznano število let let nazaj odločala za študij sem vedela samo to, da želim študirati nemščino. In to se lahko počne, poleg MB-FF, tudi na LJ-FF. In ker je moja domovina bližje Ljubljani, sem se vpisala na LJ-FF. Zdaj, na žalost sem potem ugotovila, da bi lahko študirala še ene 3 smeri zraven, poleg nemščine, ampak takrat še nisem vedela, da se genialka. Ker, roko na srce, študij ni bil ravno zahtevna stvar, vsaj zame ne. Obstajala sta točno dva res težka predmeta, to sta bila fonetika in morfologija v 1. letniku, potem je bilo vse relativno enostavno. Prosim, ne me jemati narobe, študij je težka stvar in veliko ljudem bi bilo veliko lažje, če bi šli po srednji šoli enostavno na neko poklicno, visoko ali kaj v to smeri šolo. Enostavno zato, ker bi bili tam res bolj srečni, ker bi našli nekaj, kar razturajo, ne pa da te ljudje jebejo v glavo, ker ne veš, kako se je skozi stoletja razvij široki e. In mean, who the fuck cares about that (sorry, ZMJK!)? Študij, še posebej pa jezika, ki ni tvoj materni, je težka stvar. In sama imam samo veliko srečo, da sem tako enostavno prilezla skozi.

Najbrž sem zato nekje v 2. letniku ugotovila, da moram še nekaj zraven početi. Tako sem padla v študentsko … sceno, politiko, organiziranje? Pač v to. Preko tutorstva, Sveta, svetovanja do prodekanovanja. In sem ugotovila, da sem v tem – organiziranju, vodenju, predstavljanju, administraciji, svetovanju itn. – res, res, res dobra. Mogoče bi torej tudi jaz morala iti kaj poslovno-meneđerskega-komercialnega študirati, bi zdaj nabrž imela zaposlitev za dalj časa in morebiti več denarja. Vse, kar sem dosegla, sem dosegla zato, ker sem bila res dobra. In, ker so to ljudje opazili in mi dali možnost.

Vse to sem lahko dosegla pa tudi zaradi tega, ker sem hodila n FF. Kolikor je FF v kurcu – ker, katera javna fakulteta, s 600 zaposlenimi in ca. 7.000 študenti pa ni? – je nekja najboljšega, kar se lahko študentu zgodi. Ne samo, da se v res ogabnih pogojih (sočustvujem z vsemi akademijami) naučiš res veliko akademsko zanimivih neuporabno-uporabnih stvari in eno res pomembno uporabno-uporabno stvar, se večinski del tistih 600 zaposlenih večino časa do tebe obnaša, kot da si vsaj približno odrasla in odgovorna oseba, ki ve, kaj hoče.  Tista ena uporabna-uporabna stvar? Kako misliti. Po svoje. Kako misliti s svojo glavo. To je – poleg revolucionarnega prispevka k znanosti o tem, kako se je razvil široki e – najpomembneje.

In kaj sem hotela s tem slavospevom povedati? Da, ko FF štrajka, je potrebno poslušati.

FF for life!

FF