FUNKCIJA

by Vidimvas

Kaj je funkcija? Ne tista matematična, za tisto nihče točno ne ve, kaj točno je. Neki odnosi md stvarmi … Tista, druga… ki jo lahko imamo ali pa ne… ki tudi dejansko govori o odnosih med stvarmi.

Ko rečemo, da je JJ predsednik vlade se seveda motimo. Janša opravlja funkcijo predsednika vlade. Funkcija predsednika vlade je za zmeraj (razen če uvedemo diktaturo, monarhijo itn., kar je odpcija … call me.), Janša ne. In tega se očitno velika večina funkcionarjev ne zaveda. Če že imaš funkcijo, to še ne pomeni, da si funkcija. Sama sem imela že kar nekaj funkcij, pa nikoli nisem niti pomislila na to, da je funkcija = jaz. Kako mi je to uspelo?

Z neverjetno kombinacijo “I really don’t give a fuck” in “to je moj lafj”. Kaj to pomeni? Da se je potrebno pomikati po tisti zelo ozki in nevarni liniji, ko na eni strani veš, da si popolnoma odgovoren za stvari, za katero SO TE IZVOLILI, po drugi strani pa se popolnoma zavedaš, da lahko kadarkoli odideš oz. te odidejo. To pomeni, da ti ne zastopaš svojih idej in ne zasleduješ svojih ciljev, ampak cilje ljudi … To pomeni, da jih je potrebno vprašati za mnenje in jih upoštevati, čeprav ti to včasih ni najbolj všeč. Seveda je to na ravni države relativno kompleksno … ampak znamo bolje, kot delajo trenutno.

Torej, prosim. Nedko naj naredi stranko, jest z veseljem kandidiram za vas in delam stvari za vas.