2013

by Vidimvas

Novo leto. Juhu.

Lani sem si rekla, da bo leto 2012 leto pisanja. S tem sem mislila, da bom napisala strokovni članek, seminarsko in nekaj strani doktorata. No, napisala pa sem en strokovni članek in tale obupni blog.

Letos sem si rekla, da bo leto branja. S tem sem mislila, da bom kupila in prebrala vso primarno literaturo za doktorat, ključne intersekcjske in feministične teorije ter zbrana dela Mišela Fukoja. Rezultat bodo najbrž prebrana zbrana dela Daniel Steel in pa neki odtenki. Upamo sicer na najboljše, trenutno mi gre zelo dobro, saj berem Hitlerja (thank you Sanctuary). Kljub dejstvu da “dokumentarne” knjige – torej semi-strokovne zgodovinske – niso ravno moja stvar – beletristika do konca – ampak zadeva se res dobro bere.

Vmes sem že napisala en WTF blog, ker trenutno gledam  nemška poročila in poročajo o nekem kriminalnem dejanju. In potem pokažejo storilca, seveda zamegljenega oz. blurred … KAJ MI TO KAŽEŠ, ČE MI NE SMEŠ POKAZATI, KAKO ZGLEDA?!?! Fak TV, sranje.

In to je vse … Aja, dobrodošla Sanja Finding Forrest(er). Že spet en primerek boljšega bloga od mojega. Mogoče bi letošnje leto moralo biti bolj sanjevsko, ne angleško, ampak tako, da se iščeš in najdeš in pri tem uporabljaš lep jezik in lepe misli. Sama sem že davno tega ugotovila, da bi bila jaz odlična propagandna ministrica, ker nihče ne kriči in se pizdi in s tem na žalost prepričuje ljudi, kot jaz.  Damn … dobro, da sem že prejela Nobelovo nagrado za mir.