WHEN LIFE GIVES YOU LEMONADES …

by Vidimvas

… you say “Fuck it, I am having coke”.

Tako nekako reagiram na vse pavšalne, poenostavljenje opise kompleksnosti življenja. Ne gre zato, da bi obupala nad izdelovanjem limonade, ampak, da mi gre na živce ideja, da je samo ena enostavna in enoznačna rešitev za težave. Lahko ste ugotovili, še posebej tistih 2, ki me redno spremljata, da imam že spet neke travme in navidezno globoke rešitve. Pa bi morala biti vesela, v bistvu navdušena, ker pride Eddie fucking Izzard v Ljubljano in ga bom občudovala iz tretje vrste. But then someone gave me lemons. Whatever.

Naj vas pozabavam s sledečim opisom slovenske politike. A veste peskovnik? In potem se otroci igrajo z lopatkami in delajo gradove, kopljejo luknje, občasno pojejo malo peska in smrklja? Potem pa en otrok vzame lopatko drugemu otroku, ker ta uničuje potičke vseh ostalih  in se ta otrok vrže na tla, joka, brca in kriči? No, samo da je peskovnik Slovenija, otrok z lopatko JJ, otrok, ki mu vzame lopatko smo pa malo mi, malo Klemenčič, še manj Virant, Pahi pa sploh ne. Pahi je dejansko tisti otrok v kotu, ki se začne jokati, ker se drugi kregajo. Kar je s to sliko narobe je dejstvo, da so potičke, gradovi in luknje stebri naše države. In da bolj se otroci kregajo zaradi lopatke, več potičk, gradov je uničenih. Nas je komaj 2.000.000 obnašamo pa se približno tako, kakor da smo Amerika ali pa Nemčija … s tako močjo v svetu. Drugi ne bodo trpeli zaradi naših travm, mi trpimo zaradi vaših travm. JJ je bolan. (And lawsuit?) In bolani ljudje rabijo počitek in mir. (Lawsuit?)

Nazaj k limonam. Nepričakovano se se znašle v mojem naročju in nepričakovano se moram sedaj soočiti z njimi. Pred mnogimi leti sem si postavila nekaj zelo osnovnih pravil, o tem, kako fukncioniram, kaj je res pomembno in kako ravnati v določenih sitacijah. In seveda je življenje življenje in ti da take limone, ki ne spadajo v lepo postavljena pravila in potem imamo to agonising nalogo, da se pozicioniram znotraj mojih pravil in teh limon. I still want coke, I am just not sure I will get it.

limona