OK, FINE … A NEW POST

by Vidimvas

Okej.

Ko te Veliki orakelj vpraša, zakaj nič ne povstaš, potem pač to pomeni, da res že dolgo časa nisem nič napisala. Kaj naj rečem? Malo sem utrujena, malo se mi ne da, malo pa ne vem, o čem naj pišem. Saj vam bi povedala kaj navdušujočega ali pa bi vas napizdila, ampak nekako sem danes pojedla že preveč čokolade in se počutim preveč debelo in neumno, da bi vas razsvetljevala s svojimi briljantnimi idejami. Poleg tega sem ugotovila, da smo itak že siti vsega in nam ni prav veliko do tega, da bi se poslušali in videli.

Nekdaj, že davno tega, ko sem bila v 2. letniku faksa, sem imela eno čudovito predavanje z naslovom Filozofija za nefilozofe. To smo morali narediti, da smo upravičili naziv našega faksa – Filozofska. Ta predmet je bil čudovit, profesorica je bila čudovita, to je edini predmet v celotnih 4-6 letih mojega študija, ki je me intelektualno malo izzval. Ker se mi je že med predavanjem odprlo več vprašanj, kot pa zaprlo. (Mogoče bi morala udarili en drugostopenjski študij filozofije, jebeš ta doktorat.) Med drugimi se je pojavila tudi sledeča misel, ki jo tukaj zelo zelo ponestavljeno in simplistično ponavljam (tako, da, filozofi filozofi, ne me kregat): Ko se človeški odnosi zreducirajo na denar, potem smo v kurcu. Ko se merimo s tem, koliko smo vredni, ne pa s tem, da smo, smo v kurcu. In kje smo danes? V kurcu.

Toliko za danes. Nimam moči, da bi razlagala, zakaj verjamem, da je to resnica. In zakaj bi si morali vsi prizadevati in jo živeti in širiti.

And now I need more chocolate. Cuz …

eat all the chocolate