LATE NITE BLOGGIN’ … AGAIN

by Vidimvas

Sem se spomnila, da mogoče kdo sploh ne gre brati naprej, ker ni v slovenščini … ker je angleški naslov. Oh, well…

A, kakšen zanimiv teden je za mano, pa ga še konec ni. Že prejšnji teden, ne vem točno kdaj, ker zaradi lastnega zdravja ne spremljam poročil, novic in podobno, sem izvedela, da kot profesorica nemškga jezika s književnostjo lahko postanem ministrica za zdravstvo. To je neverjetno, kakšne poklicne možnosti se v tej državi odpirajo! Tako da, veselite se vsi FDVjevci in FFjevci, odprle so se nam vse možnosti za vodenje države, res velikega proračuna in pa raznih ministrstev. No, saj to smo že sedaj imeli, ampak zdaj lahko posegamo po prav vsem, po čemer prej nismo, ker se nam je zdelo, da bi bilo za res velik proračun fino imeti človeka, ki lahko suverno množi na pamet dvomestne številke.

Potem se je teden relativno normalno nadaljeval, tako da sem vam v bistvu lagala. Za mano ni prav pretirano zanimiv teden, ki se še ni končal, razen, da so me v ponedeljek začarali in pri tem polili z neko sumljivo dišečo vodo. Zgodilo se mi ni še nič, čakam, da mi zraste enajsti prst, da potem lahko koga tožim.

Dejansko sem do sedajle, pa je ura 22:30 delala. In čeprav sem delala z besedami cel dan in še večno večera, kar pomeni, da sem uporabila danes že veliko več kot 30.000 besed … se mi nekako zdi, da jih lahko zapravim še malo za blog. Pa niti nimam kaj pametnega povedati. O tem sem že nekaj časa nazaj govorila, ko me zasrbijo prsti in moram nekaj pisati, samo da dam to ven iz sebe. Kaj pa vem, kaj želim povedati? Tega noben avtor ne vem, kdor trdi obratno, laže.

Nič. Bom kar šla nazaj na delo, da spesnim še nekih 800 besed in potem še kakih 1.000 prebrati, potem pa me lahko pobere … od besednega overdosa. A to obstaja? Ali lahko preveč cel dan delaš z besedami in potem ti začnejo gledati iz ušes in te zadavijo? Mogoče … mogoče so pa TO avtorji. Imajo toliko besed, da se jim zatikajo v grlu in jih dušijo, pa morajo iti ven, drugače ni več avtorja. Moje sklepanje, da od preveč dela z besedami lahko umreš in da avtorji to počnejo, ker bi drugače umrli, ni najbolj logično, je pa res, da je pozno in sem utrujena. Me zanima, koliko časa lahko kar nadaljujem in pišem in bluzim … najbrž še kar precej. A BI ME ŽE KDO NAJEL ZA PROPAGANDNO MINISTRICO?!?

Then again …

trollingBut also …

geniusBut most probablly …

crazyMaybe everything. Who knows?