KAJ NAREDIŠ…

by Vidimvas

… ko se tvoje življenje ustavi? Kaj narediš, ko se vse sesuje?

Well … you cry, a lot. You don’t eat and then you just eat like a fucking pig. Then you cry some more and eat some chocolade. Jamraš prijateljem in jim polniš ušesa s svojimi travmami, dokler te nimajo pun kufer. Potem si sama. Then you cry some more. Potem pa enkrat, mogoče čez nekaj tednov, mogoče čez nekaj mesecev ali celo let, spoznaš, da si pozabila, zakaj vse to sranje.

In si pozabila vse bolečino, vse trpljenje, vso ljubezen. Ničesar več ni in lahko si zopet ti. You pick up the pieces and you carry on.

Čeprav tega še ne vidim, ker sem trenutno v “cry and don’t eat” fazi, verjamem, da bom zopet enkrat jaz. Upam.

In the meantime, pa sem se odločila, da bo tole postal feministični blog in ko vas jebe. Ja, ko vas jebe, vse. Tiste, ki ste tako feministične, da sem jaz nič v primerjavi z vami. Tiste, ki mislite, da ste feministke, pa to niste. Tiste, ki mislite, da je feminiziem pasé in neumost. Tisti, ki mislite, da ženske nismo sposobne modrosti (in nekaj v zvezi s prostozidarji). Tisti, ki nas sovražite. Jebite se vsi.